Saturday, December 4, 2010

BER'ISI' or BERISI...??

..........
.......................
..................................
N: T, awk aBes nTi bLn 4..aKak x dE dat tiMe taO..
T : np? aKak g maNe?
N: aKak dUe bLn 3 ni...
T : oOo..lPas tu aKak tuKa g maNe..?
N: hah?? aKak dUe bSaLin bLn 3...
T: aKak mEnGanduNg ke...??
N: yeLaa yuNk...5 bLn leBih da...
T: Laa..yEke?? sy x tO pOn..iGtkan aKak bEriSi...
N: aDus...saDis dGr...aKak bEr'iSi' Laa yunk...
..............................
...................
........
hohoho..boLe x...practicaL sTudEnt ni x paSan aku pReggy...
da tBoyOt caNi pOn x nmPak...
diE iGt badan aKu bErisi...isTilah riNgkas..gEmok Laa kaN...
aDuhai...saBau jEkk...
berat tKiNi 63kg (LaSt cHeck up)...saMa mCm bErat zaMan blaja kt mAtriX dLu...
bj kuRung maSih mUat...cuMa kaIn je Laa x zip aBes..
aGagagaga...kantOi!!

7 comments:

sweethOneY said...

hehe. boleh lak x pasan ko pregnant. tp kan yang, zaman kite kat matrix dlu sme pakat berisi tp x sedar berisi kan.. smpi dh besar sket ni tgk blakang balik baru lah rasa eee berisinya dulu! ahaha

mr_mrs mikko said...

bole plak dia x pasan..
sdgkan brisi gmuk tuh. boleh kita nmpak beza dia ngan preggy..
hihih

therosputih said...

awatla sedikit sengal itu budak practical...hahaha

FIESYAH said...

mesti die ingat bdn naik sebab seri pengantin kut...huuuhuu..

baju kurung tu biase lah mcm syah dulu pun mcm tu baju je muat kain zip x leh..heheee...

~dARlee zURiS~ said...

memang lah perut N kecil.sbb tu budak tu tak perasan.
akak dulu masa mula2 preggy hari2 tnya mr sharil "perut i nampak cam buncit or preggy?"
risau org ckp perut buncit.hihii..

♥z@z@♥ said...

biase la yunk..haha...pengalaman tue...hiksssss

meen said...

hehe..mmg tak perasan kalau pakai baju kurung N..cuba kalau pakai blouse yg nampak shape perut..mesti perasan punya kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...