Monday, December 3, 2012

Tahun 2053...insyaAllah...

Salah satu Wishlist 2012...register Haji...Alhamdulillah...insyaAllah tahun 2053 kami...NZa akan menunaikan haji...awalnya aku suruh pRincE_ZA registerkan ktorg bdua je...Aryyan nanti dah besar pandai-pandai laa kan dgn wife dia...huhu..tapi pRincE_ZA register kami bertiga...layan je laa...masa tu umur Aryyan 42 tahun...huhuhhu...nanti Aryyan guide Mama Ayah masa kat sana ekk...umur aku masa tu 67 tahun..pRincE_ZA 68 tahun....tua ganyot dah...


Ini anggaran je ni...kalau duit dah cukup...ada kuota biasanya Tabung Haji akan offer mana2 yg berminat...aku wat potongan gaji..every month potong gaji masuk akaun TH..senang..taw2 duit dah btambah...kalau nak harapkan aku kumpul sikit then pergi TH menyimpan tu macam susah je...agak2 masa otw g TH kemain banyak persinggahannya...lalu yg nak simpan ciput jek...kekeke...aku ni bukan boleh diharap pon..hahaha...

Syarat utk register haji..minimum ada RM1,300 je dalam akaun TH...nanti dia locked terus...bagi yg ada akaun KWSP pun boleh register...print statement KWSP bawa ke TH...then, boleh register melalui KWSP...lagi senang...tapi aku x plak wat cmtu...saje nak biar je taknak sentuh duit dlm KWSP tu ...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...