Wednesday, December 5, 2012

Wordless Wednesday : Antique toys


My first birthday present (1 year old) from Ibu Abah berusia 25 tahun...masih elok & tersimpan rapi di rumah Ibu Abah...now, dah turun temurun pada Aryyan plak...huhu...bangga gila!



3 comments:

ibu humaira said...

wahhh bestnyer ade kenangan...

JIVEBUMZ said...

pandai simpan elok lagi yer boleh lah aryyan plak sambung main

sweethOneY said...

bestnyaaaa mak ayah ko mmg simpan lagi barang2 ni semua kann aku rasa barang2 aku masa kecik mcm dah xde apa je hahah lgpun adik2 ramai kan, dah menurun ke adik2 lama2 jahanam dah pun bendanya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...