Tuesday, November 30, 2010

tOkak JEPUN Lak tetiBe...

nAk tau...
JUMAAT maLam SABTU tu aKu miMpi maKan TEPPANYAKI ok...
x pNah~pnah pLaks kan..
pLus...tOkak aku bKn taSte jEpun pOn..eSp susHi~susHi mMg x makan Laa...
bGn tDo..tEtiBe mCm tRinGat pLaks maKan TEPPANYAKI tu...
"yah...ma miMpi maKan tEppanyaKi yah..."
"jOm laa mKn nTi..."
hehehehe...suKe Laaa BABY aDe oRg nk mLayaN....
maSe kt JUSCO BALAKONG tu....
da Pnat sOpim baby sTufFs....harus Laa LaPar....
sO...tRus tuJu TEPPANYAKI...
aLaa..mCm kaCang jEkk nk maSak...raJin x raJin jEk....hahahaha...si SUAMI meLayan tOkak JEPUN si ISTERI...
aKu..bEef tEppanYaki...
pRincE_ZA..saLmon tEppanYaki...
maKan paNas~paNas....ciCah samBaL die mMg masYukk....
aCtuaLLy..ni 2nd tiMe aku mKn TEPPANYAKI ye...
bSeLera Laa pLaks kan....
mMg patot bErat nEk 3kg..muaHahahahha...
biLa tgk piCs...mCm nak lg jekk....
heLp!! heLp!!

8 comments:

♥z@z@♥ said...

selera mak buyung mmg mcm²..tambah ade org melayan, si suami lak tue..lg laaaaaa...hehe

PinQib said...

wah.. salmon tu nampak menyelerakannn laaaa

PuteriKureKure said...

huih...siba baik mamam tepanyaki. kalau mamam sushi memang nak kena babap! ibu mengandung takleh mamam sushi tau.

tgk tepanyaki N buat akak terliur gak. hehe.

juelee said...

hahah jue dulu pun masa peknen mengidam makan teppayanki.. siap meleleh air mata sebab memula takde sape nak teman.. gilo tol.. kat opis masa tu, sume bz sape nak teman.. bila tingin tu dan dan tu jugak nak..

hehhehe klaka tol bila ingat bk

a d r e y n i e e l i s y a said...

wah...
kuat mkn ko eh yang...
aku pn ikut lapar gak yang tgk mknn jipung ko ni

meen said...

N..sila pi makan lagi dan lagiiiii

Zumie said...

aku kan da lame teringin nak makan tapi setiap kali da dtg tak jadi makan hahah..bengong

mummysyafie said...

alamak..cannot go masakan jepun ni. sebab ada sayur..hihihi..

tapi lenkali nak gak terai..kot² ada yang nak bawak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...