Friday, November 12, 2010

pEnGuBat rinDu....

dEsktOp baCkgRouNd pEnguBat rinDu....
ni keJe pRincE_ZA Laa ni...
nk suh aKu taTap muka tu aRi~aRi...
suPaYa NZa jr x iKut muKa aku je...aDe iKut muka dia...
hahahaha...boLey...?? dEngki Laa tu.....
aDe maSa nTi pRincE_ZA akn cKp....
"yg ni iKut aYah...yg ni iKut ma...yg ni ikut ruPa aYah....yg ni ruPa ma Laa..."
sOkak ati jEkk nk iKut~iKut kan....
aKu x kesah pOn ruPa saPe...
aSaL siHat sEmpuRna da cuKup bSyukur daa...
insyaAllah.....

7 comments:

mummysyafie said...

takpe..takpe..sekurang² nya mama dier leh tengok muka papa tuk pengubat rindu..

yang penting, baby sihat kan..

a d r e y n i e e l i s y a said...

eeeeiii...
pengubat rindu eh..

aiseh, apa kata ko tgk muka ko d crmin gak yaaaang,
spyaa NZjr combination both of u!!

sweethOneY said...

hehe. siap leh chop2 lg. klo aku ngan iim konon2 berangan, mst dia kata perangai panas baran aku ni jgnla anak ikut (anak celah mna tah, nikah pun blum. haha)

lily lotus said...

betul. yg penting sihat dan sempurna :)

Redbloodsnow said...

hehehe...tuh dia. KOMPOM akan terubat rindu kan...hiksss. Zie lak wallpaper lappy zie berbackground pic dillah byk² cam ko nyer nih..haha :D

meen said...

hehe..comel je korang ni main berebut rupa sapa

puterikurekure said...

tak lama lagi gambar wallpaper tu berubah kepada yang lebih comel!!! akak skang ni wallpaper hp ngan pc semua muka khalish je. huhu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...