Saturday, October 1, 2011

Welcome October

Welcome October...tanda2 awal yg 2011 bakal meninggalkan kita...adusss...cepat masa blalu..sgt cepat! Kadang aku nk cepat ms bjalan..kadang aku nk lambat..huh! Manusia...mmg byk songeh..hahaha...

Gambar nk tayang baju baru..shopping on9 tru twitter together with #gengshopping.. (u know who u r) & aku laa tauke talak untung..dan nk tunjuk jgk hasil VCO setelah 2minggu menggunakannya...ade beza x? (gamba no edit)..bg aku ade perubahannya...nntilaa aku wat testimonial VCO ni ekk..mmg bgs!

Selamat berhujung minggu!


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

4 comments:

Izzatul Azma said...

hahahaha #gengshopping

aku baru nk berjinak2 pakai VCO gak ni

Zana Adieyza said...

yunk, zana pun makan VCO.. mmg nmpk perubahan esp kulit muka.. suka sgt!!

Hasnah said...

tudung CK rahim ek?hehe ada gak beli tdung nie ari tue =D

zazahashim said...

laki aku suke babe baju yg aku beli..kene nga taste dia..tros menggeletis nk melaram..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...