Monday, October 10, 2011

Rindu anak

dalam bz2 smpat tatap gambar anak...
truss...zasss...rindu dtg menyengat...
ape daa...hari2 jmpe pon nk rindu ke??
bkn ape...aku taw yg dis week smpai next week..smpai end October aku bakal jd superr bZ...
kemungkinan next week kne outstation Kuantan...
overnite ke x, x confirm lg...klo overnite msti aku nk angkut Aryyan skali...pRincE_ZA keje..msti x ley ikut...then..kne laa angkut nenek Aryyan jgk kan...
tapi....boley ker..?? sbb aku kne site visit sane sini...acanerr...??
klo x ley bawak...mau aku meraung weyhh...x penah bpisah tdo gn Aryyan lg...
k..serious..da meleleh air mata ni...
x mo pk laa....tp kne pk jgk...kne be prepare kan...aduhhh....
bos, boleh x saya x nk pegi...?? alasan...still breastfeed baby lg...boley terima ke?

3 comments:

nanonano said...

lawo tudung mu,
dah byk kali kot aku tegur psl ni
hahahaha btw borong kt mane tdung2 gni weh???

Unknown said...

hah same la kite tak sanggup nak berjauhan dengan anak.. mau meraung nanti

zazahashim said...

kan yunk..kite yg x pernah berpisah tido nga anak nie xleh imagine lah if kene tinggal dia jejauh even tok satu hari..rinduuuu..nak tegur, canteknye tudung..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...