Tuesday, October 18, 2011

Bertugas di Parlimen

bdebar ni...ah kak masih berdebar...
esok buat pertama kalinya kne bertugas di Parlimen...kne g Dewan Rakyat...
1st time ok nk g Parlimen...masuk Parlimen tu..so,mcm batak sikit..x lena tdo...
x lena tdo bkn ape..fikirkan..ape aku nk buat dlm Dewan tu nti...
klo diorg tanye aku pelik2 pasal Kelapa Sawit...aku nk jwb ape..??
then..bila tnye senior...diorg kate isu Sawit jrg keluar..duduk rilax je..amik pengalaman...
katernyerrr.....legaa....
pastu..diorg ckp..nti bole jmpe menteri2 depan2...tu yg best....
wahh..haruss carik baju glamour2 nih...hahaha..mcm Menteri tu heran kt ko nyer pon...
xper...papepon..kne bpenampilan menariks...kate Hot Mommy...wecckkss!!
da laa..aku da tahap merepeks ni...
tujuan asal nk bgtau...esok 1 ari aku kt Parlimen...x de geng ohh...jakun lah aku nti...
hurrrmmmm.....

5 comments:

Zie Madini said...

whoaa! parlimen tu beb. salah satu kawasan yg besau tu. bukan calang² org yg dpt bertugas kat ctue taw :)

zazahashim said...

kat parlimen x leh pkai batik tau yunk..be cool..hehe

attyfir said...

kim salam semua ngn pakmenteri..

Zana Adieyza said...

jgn risau.. semuanya ok esok..

Izzatul Azma said...

Hehe pengalaman beharga tu beb. Sila melaram ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...