Sunday, April 4, 2010

aLaa..kEjapnYerr cOti...

oK..awat LaJu benOr maSe ni bjaLan wehh...
sOk keJe ekk..??
tOl ke bEsok da ISNIN....??
keJe ekk bEsok..??
kOrang pOn keJe jGak ekk..??
ekk..?? ekk..?? ekk..??
wUuaAaaa.....keJapnyerr cOti....
aKu x pUas bCoti Lg ni wEhhh....
keJap jEkk da nk sTart a nEw wEek...
tu Laa...cOti~cOti x gHeti nak dOk uma...
mMg Laa kO raSe keJap....
ehhh...taPi kLo buKan tiMe cOti tiMe bile aKu nk seteL OPS KAHWIN..& seGaLa mAk neNek hal tu...??
x kAn aKu nk aPpLy cOti seMaTa...??
**dAn~dAn aKu aDe aLasan....
k Laaa...paPepOn...
seLamat bKerJa!!!

9 comments:

nUR_rOsALiNdA said...

a'aa la yang....esok dah isnin...uwaaaaaa~ dah cuti lama, malas lak nak keje...ahaks~

.::WaNiE::. said...

hahaha kalau ari ahad bila dah malam tu mula la rasa nak tak sihat hahaha

Nazz@Purple said...

cik N..nazz dah join contest;)

Nazz@Purple said...

memang rase kejap je..nazz dua hari ngadap buku je ade test..sok nak keje lak..waa...waaa

puterikurekure said...

kejap je kan dah april?
akak pon rasa kejap gile masa berlalu.

haihhh~

:: p R i n c E s S _ N :: said...

mala : tu r..same laa kite..

wanie : dan2 je kan..wua2..

nazz : mane link??

puterikure2 : sgtt skejap kak..

Redbloodsnow said...

KALAU AKU KAYA RAYA KE...SUMPAH AKU MLS NK PI KEJA...HIKHIKHIK :p

:: p R i n c E s S _ N :: said...

zie : kan..kan...bile nk kaya ni..

sweethOneY said...

hari neh aku mc.. ngakk sehat.. makin penat keja skrg :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...