Thursday, December 8, 2011

Testimoni VCO

kali ni nk share testimoni VCO...
org paling dekat gn aku..is IBU...
Alhamdulillah..da sebulan Ibu mkn VCO...
Ibu said.. "bgs ubat along tu...lps mkn...lawas berak.."
& yg bestnyer...last week check up... ( Ibu mmg sll check up kt KK)...
da result is...tahap kolestrol Ibu da ok..blood pressure pon normal...
Ibu saya aktif & sihat sepanjang masa....
Alhamdulillah...syukurr sgt2...yelaa...kadang risau bila tgk Ibu x sihat...Ibu mengadu letih..penat..sakit badan...
nak pulak Ibu tlg jagakan Aryyan yg semakin lasak & disamping tu wat keje2 rumah...
So, as reward...aku supply supplement VCO utk Ibu...
so...VCO ni mmg sesuai utk Warga Tua...mak ayah...atuk nenek...
so, korang...sbg tanda sayang...boleh hadiahkan Ibu Abah & mertua korang VCO ni...
selain utk kecantikan dalaman & luaran...VCO juga boleh untuk :
-mengurangkan risiko serangan sakit jantung & darah tinggi
-meningkatkan daya tahan tubuh
-membunuh virus, bakteria & kulat


So..apa tunggu lg...klo anda berminat? boleh order dengan saya:
contact no. : 012-343 9195 (sms only)
email : ayein_0905@yahoo.com
FB : Nur 'Ain Nadiah (Private Message)
 
 
 

2 comments:

Izzatul Azma said...

wow nyah dah up sikit letak no tepon. Hehee.. tgk weekend ni kalau free nk g amik. Aku nak try dulu pastu baru bg mak aku try jugak

Zie Madini said...

Zie pun merupakan salah seorg pengguna VCO. mmg bgs vitamin ni taw :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...