Tuesday, December 13, 2011

Standard laa tu...

ooo...da cuti 4 ari pon nk sakit jantung...(Jumaat aritu MC)
mananya x sakit jantung....
pg ni bgn da tlewat...bgn2 si Aryyan pon sedar gk...
then melalak nk ikut aku....aku mandi koboi je tau...
then..tgh aku bsiap2...biarkan Aryyan men sendiri2...ayahnya baik berbungkus haa...
suddenly..."gedebuk..!!"....hohohohoho...
dia sudah bpaut pada itu kerusi...itu kerusi pon suda jatuh dgn dia2 skali....
Ayahnya trus melompat dr katil.... 
aku nk gelak pon ade..kesian pon ada...Aryyan suda melalak lg...
b4 g keje..smpat peluk2...gomol2...manja2 kan si Aryyan...pastu nk bg nenek...dia x mo lepas...
alamak...ni penangan melekap 4 ari laa ni...
ok..."standard laa tu"...ANAK kan...lasak2..ngada2 dia tu yg comel...
........................................
smpai ofis bkak email...amik ko bderett...
hasil forward dr bos aku...email ni Segera! email tu Segera!
semua email tu bos kasik dia..dia pass aku..sbb dia cuti...damn!
then...suh aku attend kursus lg next week...sbb dia cuti...damn lg!
asik dia je cuti..aku bilanya nk cuti..?? hubby aku Cikgu gak...cuti sekolah...
amboi...amboi...amboi...
da laa..Januari nti aku da menanggung kerja...da tentu sebulan x bole cuti...
silap2 3 bulan x cuti....aaarggghhh...!!
tiba2 sedih bos mcm ambil kesempatan....benci r.....
"standard laa tu"..BOS kan...lari sana sini pon...dia tetap kejar...sobbss...
...........................................
semua pon... STANDARD LAA TUU......

3 comments:

zazahashim said...

hahahaha..mmg standard la tue..kih kih

Izzatul Azma said...

Nak buat mcm mana kannn, bossss.. Tension gak ngan ayat standard la tuuu makanya bos boleh buli anak buah lah ?

ismimaizura said...

well..dh nma pon bos..apa nk kate..symp jer..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...