Monday, December 19, 2011

9 months Aryyan Rifzain

Lupa nk update pkembangan 9 bulan Aryyan Rifzain...
banyakkk sangat da pandai skrg...
........................................
1. Dah boleh berpaut, berdiri & menapak sana sini.
2. Dah pandai panjat tgga sampai tingkat atas tp dipantau.
3. Dah tau arah pintu keluar kat mana, tau2 je kt pintu. So, kne make sure pintu sentiasa rapat.
4. Dah pandai selongkar, buat sepah dengan jayanya. Mainan Aryyan merata2.
5. Klo org lipat baju, dia akan teraburkan balik then gelak2...wahhh...
6. Dah pandai main sendiri2, sorang2...tp paling lama btahan 15-20minit je. 
7. Dah mula nk mencangkung, hopefully x lama lg berdiri dgn sendiri & bjalan.
8. Lasak..mmg lasak. Nama pon hero...mmg x reti duduk diam. Xpe, means otak dia sentiasa berfikir.
9. Dah pandai jerit2 kt public klo boring..aisehman. Mama Ayah senyumm jek.
10. Dah pandai sahut klo org panggil nama dia.
11. Makan banyak, iyak banyak, minum susu x berapa banyak kecuali time tdo. Badan mcm da susut sket. Da terasa tulang temulangnya.
12. Pantang nampak org P, gatal jek senyum tunjuk 2 batang gigi bawah.
13. Ohh...gigi da tumbuh 4 batang...2 bawah..2 atas. Gigi atas mcm besau jek...hakhakhak...
14. Pandai angkat tangan klo org cakap "Aryyan Rifzain angkat tgn...saya!!".
15. Dah pandai hisap straw...makanya...Mama blikan botol ada straw utk dia minum...baru laju.
...........................................
ok...tu je dpt listkan pkembangan Aryyan.
Ibu cakap aku bjalan umur 9 bulan...MIL pon ckp pRincE_ZA bjalan umur 9 bulan..
so, Aryyan..Mama bg sampai 14 January 2012...awak kne pandai jalan...ok...
daaaaa....

3 comments:

JIVEBUMZ said...

yeay arryan makin beso makin panjang akai yer.. bile la antie ila bleh jumpe arryan nie.. antie ade anak P tau! hehe

sweethOneY said...

Eeee geramnya part baca Aryyan Rifzain angkat tangan.. SAYA !!!

Tak puas jumpa kejap sangat semlm.

♥z@z@♥ said...

badan susut tue tandanya nk ringan badan nak jalan lah mama..hehe..syok kn tgk perkembangan anak..besttt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...