Wednesday, December 28, 2011

Picnic at PD with Da Gurlz






seperti yg dirancang...menjadi kenyataan...
Sabtu pagi..9am gerak dr Bangi..konvoi 3 kereta...straight to PD...
smpai Teluk Kemang..kemain penuh org...
ktorg booked 1 khemah..RM40...jadi la tempat bteduh...
sebelum bsuka ria..kita makan dlu...
Nasi lemak sambal kerang..limpa..egg & tuna sandwich..jajanss...
tgh syiok2...hujan sudaa...bteduh la ktorg...apa2..tutup kepala anak dlu...
Aryyan takut ombak ok..adehh..stress..x bole nk bwk mandi..
hehehe...aku x mandi laut pon...tgk jek diorg mandi...
gambar 1 keluarga...
then...nek banana boat pulak...
kami sudah bersiap sedia...
aku mmg tak la kan...so, nek boat jekk gn Aryyan...kne bayar jgk..RM15 sorg...
comel giler Aryyan pkai life jacket...
aku tgk diorg ni aku pon cuak weh...
tgh2 laut..aku pnye cuak gelombang kemain kuat..Aryyan ley bantai tdo ok..lawaks sungguh itu budak...
da penat btarung gn laut...aku da pening2 suda...
siap2...gerak balik...tukar baju kt RnR PD tu...sbb toilet ctu full...
1pm gerak g Melaka...syukur jalan x jammed...jammed pon kt Melaka sbb traffic light belambakss...
bersambunggg...





2 comments:

zazahashim said...

hahaha..aryyan tdo ek..agaknye syok ingat dok dlm buai..bestnye mandi manda di pantai..tggu giliran aku blk kg lak oke..hihi

nanonano said...

fuhh saspen, aku ingtkan hero kecik tu naik jgk banana boat tuh, kehkeh :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...