Wednesday, March 30, 2011

Bubur Merah

Aryyan Rifzain genap je 2minggu smlm...tali pusat die pon tanggal..ohh..pecah rekod ekk..org len smggu da tanggal..Aryyan amik yg MAX 2mggu br nk tanggal..ank mama mmg amik yg MAX je ekk..layan laa sayang..

Adat Jawa..tali pusat tanggal kita jamu jiran gn Bubur Merah cm pic ats tu. Yg merah tu pulut gn gula merah..putih tu pulut santan. Sedapp woo..aritu time nikah pn aku ade kne suap2 bubur merah ni.

Aryyan 2mggu..da mcm2 karenah die ye..kamu ttp comey di ati Mama Ayah..!!



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

12 comments:

LyNn HaMzAh said...

sedap tu N...nak sket...

nanonano said...

awat aku tgk kuning je?
ke aku rabun warne ke gane?
huhuhu

sweethOneY said...

teringinnnnnnn pulak aku nk rasaaaa :P mcm sodap. jhihihi

juelee said...

nampak cam sedap.. N nanti kongsi resipi

@juera said...

x nmpk merah pn..ke i yg rabun kaler..hihi

atty's said...

kty lom pernah lagi rasa bubur merah nie

meen said...

ha ah la...nampak cam sedap je

Cik Wanie Ghani said...

a'ah mmg adat org jawa,
sbb cousin akk dulu masa lps bersalin pun ada buat bubur merah jugak,
tapi akak x rasa pun sbb akk x blk kg ari tue,
hihihihi

Izan said...

tak pernaj tgk la plak bubur merah ni. dan tak pernah makan jugak.... bubur ni daripada apa yek?

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

sedap wey!!
tapi nape aku nampak kaler kuning??
ke mmg panggilan nama jer merah??
konfius aku..
nape aku xdapat ek??

Ghumaisha said...

br dpt bb yer...tahniah...selamat berpantang,,

♥z@z@♥ said...

bubur merah cmne eyh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...