Tuesday, May 25, 2010

oUtsTatiOn to TeLuk inTan...

hOi....hOi....hOi...
BZ btoL pRincEsS_N sKg...
kErja pOn bTubi~tuBi daPat yErrr....
buT stiLL mainTaiN sEnYum jEkk oRg bg keJe...
aKu...kLo oRg bg keJe..aRah caRa baiK...
baiK & ikhLas Laa aku teRima gn ati tBkak...
tp kLo oRg aRah~aRah keRah mCm aSkar..pui...meNcuKa Laa akU...
sO...since LaSt wEek..
dapat mEmo tuk aTtenD mEetiNg at TeLuk Intan bEsok..
sO..da wHoLe day bEsok aKu kt saNe..
geRak 6.30pg baLek pTg...harusLaa dGn dRiVer...
kOser Laa aKu nk dRive g saNe....
aKu pEgi gn bebERapa tEam RSPO pRojEct...
nEw pRojEct fOr mE to handLe...smLm da meetiNg..aKu aGak bLur~bLur...
tP x Pe..LeaRn fRom da bEgiNning...
peLan~peLan kaYuh....bSemanGat nih....
nk cOti LaMerr..kNe keje beRat sKet....erkkk...

9 comments:

Unknown said...

menimbun keja bakal pengantin ni eh..
hihihi...
xpa yang..
yg pntg wat keja ikhlas..
mst hari2 pn ceria!!

zazahashim said...

xpe yunk..jadikan nie sbgai cabaran..buktikan ko boleh..chayok chayok N...winksssss

Blog Eazy Izzuddin said...

selamat ke teluk intan...
xD

Intan and The Boys said...

yang, alang2 dah ke teluk intan tu...takmo naik atas sket ke sitiawan ke? jumpa boyfren kecik. hehehe~

Zana Adieyza said...

take care ye..

xpelah, tgh menanti hr bhgia ni buat apa pun kena senyum k.. hehehe..

Zumie said...

selamat berout station ek..

attyfir said...

takpe N..skrg keje kuat..nanti cuti lama..lak .

Roxy said...

gud idea nih..huhu..best2..

HOn3YB33 said...

ko selalu outstation kan yunk?? besh larrr..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...