Sunday, May 9, 2010

HAPPY 24th BDAY

9th MAY....
HAPPY 24th BDAY pRincEsS_N...
yeayyy!! wiSh diRi snDri....hiks...
nWay..dis is the LaSt yEar aKu ceLeb aS a singLe persOn..aNak daRa...
nExt yEar da ceLeb bDua....maYb bTiGa...
**ohh..tinggi angan~angan aKu kan..hahaha...
aKu x de wiShList paPe pOn....
sBb bZ dGn OPS KAHWIN...sO..aKu x nAk mnTak paPe...
juSt nk dOa dr kOrang suMe sPy aku siHat tuBuh badan..aKal fikiRan...pLus doakan NZA WEDDING bjaLan dgN LanCar next mOnth...aamiinn..
ohhh..sunGguh baiK aTi aku...
x pe..tawOn dPn aKu mnTak maCam~maCam...tUntut!!
huRmm..TAPI..kLo aDe y baiK aTi nk huLur~huLur tu..tGn aku pOn seLebau~Lebaunyer taDah...
rEzki..rEzki.....rEzki....
yEayyy!! saYa da 24 tawOn..!!
yEaayy!! saYa da nAk kAwEn..!!
yEayy!! yEayy!!

15 comments:

pwincess AJA said...

happy bday k.N!
Mg bahagia selalu!;)))

cik ira said...

Happy besday princess N...semoga perkahwinan N akan berkekalan sehingga akhir hayat...

xsangka kita sebaya rupanyer

Unknown said...

happy buzzday lalaing..
wah!!!

start ur sweet day with a bright smile darl...
hope today will be ur greatest day...

muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuaaahh!! ciyom ko banyak2!!
hehehe

Unknown said...

Allah selamatkan kamoo,
Allah selamatkan kamoo,
Allah selamatkan Princess_N,
Allah selamatkan kamoo...

happy birthday my dear,
moga panjang umur & dimurahkan rezeki.....happy2 selalu ok:)

myranaqi said...

Hepi besday to u..
hepi besday....
myra doakan sumenyer berjln dgn lancar for ur wedding...

Ainsyafinah said...

Salam,princess N
Hepi besday..smga panjang umo dan dimrahkan rezeki selalu..

p/s : Actually dah lame dok bace entry blog ni, x miss satu pun. Suke blog ni sebab letak bnyk gmbr, and the way u xpress ur feeling cute..haha..

Sempena besday N ni baru mengexposekan diri..hehe..
Salam perkenalan...

.::WaNiE::. said...

perfect age to get married :)

happy birthday dear

Intan and The Boys said...

N sayang,
HAPPY BIRTHDAY!!!!!!!!

love u always.
and happy2 slalu ok?

Khalish, K.intan & Alang.

pRincESs_N said...

to ALL : tq for da wishes...

zazahashim said...

terliur tgk kek..so sweet lahhh

AIN said...

epy bufday kak!

HOn3YB33 said...

hahaha,,,yang last xbleh bla..
dah tua n nak kawen..
gatai nooo...
xper2..weiyda harap mjlis ko akan berlangsung dgn gilang gemilangnya...hehehe....n malam tu pun ko gilang gemilangnya..ahakss

chocolatePink said...

happy b.day kak N..moga dpnjgkn umur.....

Zana Adieyza said...

happy belated birthday dear..

semoga pnjg umur, murah rezeki & bhgia selalu..

Redbloodsnow said...

happy belated bufday dear. nice cake weh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...