Friday, May 28, 2010

oPs kaHwin 47 : hEnNa dEsiGns...

uiii....dEn tGh raMbaNg maTa ni..
x tO nk dEsiGn heNNa yg cMne...
ikUtKan...
aKu ni x baPe sGt nk cOrak~cOrak sRabut~sRabuT tu....
aKu leBey suKe pEseN y duLu~duLu pNyerr...
tp x to Laa...
biLe Lg nk bHenNa kLo bKn tiMe kaWen...iYe x..??
kLo bLom kaWen pKai heNna oRg kaTe gaTaL pLaks...weee...
sO..td saJe googLe piCs...
aDe Laa 2,3 dEsiGns yg aKu bkeNan....
simpLe jekkk Laa...
1..
2..
3..
4..
5..
huRmm....maNa mau...??
aKu da aDe tuKang pkaikan heNna...
taraaa....
MISS WANIE...cOusin aku..beLah ABAH..
mrangKap bRidesmAiD aKu maSa saNdiNg nTi....
WANIE...seE u nExt wEek oN THURSDAY....
cHow!

9 comments:

::Em Hej:: said...

N cari design yang simple2..nampak cantik n sweet:)

StrewberiManis said...

no 3 simple tapi nampak sweet =)
xbanyak kerawang2 sgt..simple la

pRincESs_N said...

miszmaney : klo N nk style dolu2 jekk...

strewberimanes : tu laa..tgk keadaan dlu...

ziare : will check it out laa gtu..N pon mmg prefer y dolu2..

akudandia said...

hye akak,

hani ase yg better n cantik..
yg design no 2 tu..
cn sesuai je ngn jari n tgn akak..
yg pnting nmpk simple..
nmpk coraknya..
kalo byk2 serabut je

HOn3YB33 said...

hehehe..
de baiknya ko pakai inai kat jari jerr,,sbb ade org dulu2 kata tu mcm ikut budaya hindu kan?? ..
so bagi mengelakkan keraguan ko google2 dulu apa yg patut..tapi better jadi cam perempuan melayu terakhir..mmg cun..ko kan dah cantikkkk..aiyaaa...

HOn3YB33 said...

hehehe..
de baiknya ko pakai inai kat jari jerr,,sbb ade org dulu2 kata tu mcm ikut budaya hindu kan?? ..
so bagi mengelakkan keraguan ko google2 dulu apa yg patut..tapi better jadi cam perempuan melayu terakhir..mmg cun..ko kan dah cantikkkk..aiyaaa...

zazahashim said...

aku suke yg no 1...weeeeee

attyfir said...

tangan kty dok berinai nie .

Qib said...

inai yang penuh kay tangan macam citer hindi tu baru kaw2 akak.. ccuuunn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...