Wednesday, August 13, 2008

weLcOme

ok.....ISNIN 2pm...
famiLy pRincE_ZA smpai from Johor...
ayah...mak...kakak~kakak die....anak buah die...
abg & nenek die dtg besoknyerr...
so...mLm tu...
afTer cupcakes smpai...
aku pOn bwk r ke uma y pRincE_ZA sewa..
kt Pangsapuri UKM..kt Taman Tenaga nun....
blakang uma jerkk..
aku g gn famiLy aku...kecuaLi ADI y bz OT jerkk...
memuLerr cm segan gak parents aku nk g...
suh parents pRincE_ZA dtg uma...
tp suDDenLy..ayah pRincE_ZA demam terok laks mLm tuh...
so...g laa mLawat saner...
aku bwk cupcakes....
sOkak anak~anak buah die...EISYA & AMNA...
da boraks2...g lerr dinner kt VILLAGE VIEW....
da alang2 dkat kan....
tp ayah nyerr x ikot sbb x larat....
x amek pon pics time mkn...
aku ala~ala mooD malu~maLu kucing time tuh...
hahahahahhaha.....
diNNer...pRincE_ZA blnjerr...!!
memulerr...abah da amek resit nk p byr...
tau2 pRincE_ZA da byrkn....
macehh yunk 4 da LOVELY dinner.....
pas dinner...bwk family die g Pesta Konvo...
jln~jln...cOci mate....
kakak2 die da ajk aku g lg esok nyerr...
mLm tu surVey jerkk...
aku ni...time ni da kali ke4 aku g....
abes da duit aku sedekah kt konvo tuh..hahahahaha....
mLm tu balek ade kes taO...
jeng...jeng...jeng....

7 comments:

Zhoe Wynz said...

kes? ape kes tuh? nak wat rombongan merisik ker? hehehe

ita.itu said...

wah ingat kan rombongan masuk meminang..hehe

pRincESs_N said...

zhoe : tunggu.....huhuhuhuhuhu...


sis ita : wah2...lom lg kak...sabo2...

SyazReA said...

mengeratkan silaturrahim la kan.. he he he...bila weh..jgn lupa jempot aku nnt..kihkihkih

pRincESs_N said...

syaz : sabo lerr..kumpol duit dlu....mstinyerr aku jmpot...

Izzatul Azma said...

wah..dah nk dekat la tu ;p

pRincESs_N said...

izza : wah2....dkat ker....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...