Thursday, August 14, 2008

VIVA ku...

dan...dan ko RED VIVA...
org tgh bZ...bZ...
wat hal pLaks....
ni bk wat haL ape pOn....
x de tlibat gn enJin...
tp haL ni agak mnYusahkn aku...
ssh y amattt....
handLe pintu VIVA ley laks patah tang dLm tu...
da x ley bkak dr luar....
ala...pics nyerr aku ade amek....
tp aku check2 balek da x de laks...
iLang mane tah....
xpe...nti aku captuRe ag...
aRitu time g NILAI 3 gn ibu abah...
iBu da patah kn pintu blah dpn kiRi...
tu x repair ag...
xde mase....
ni pLaks...abah tpatahkn bLah kanan...
tpt dRiver.....adUh!!!!
abah nk alih kn kete aku....
jadik kes plaks...
time aku tau time tu 6.30am....
abah nk g Muar...
tau2 ibu ckp die tgglkn duit....suh p repair...
waLLawehhhh.....
aku br igt nk bgn kul11 ke...
then trus g konvo...
ni kne g Perodua laks....
aku amek pRincE_ZA....then pick up abg die kt dpn UKM...
abg die gn wiFe...nenek & makcik die...
jmpe lerr nenek nyerr...huhuhuhuhu...
tHen....die kne gak teman g Perodua Servis kt Selaman nun...
walaupOn x mandi...hahahahaha
tHen....da nGadu2 sumerr...
bro Perodua tu kte kne order....
nti siap cat sumerr....
dLm 2,3 ari die cl balek...
klo die x call...aku henTam die...hahahaha...
aku byr depOsit RM50 dulu...
total dedua pintu RM120....meLayang lagik....
babaB taO RED VIVA neyh.....
papp!!!

8 comments:

Zumie said...

biaselah tue kete ni kadang2 meragam..perkare biase tu

klu gune kete mmng kene menyimpan mane thu kan emegensi kes :P

eedany said...

keta pun mcm manusia jugak...byk ragamnya...

sabar yer princess...

:)

meen said...

uishhh..jgn babab2 red viva tu N..kang dia lagu majukss hehe

pRincESs_N said...

zue : 2 r....mnyimpan laa ekk...


eedany : da bsabo r neyh...tp klako r kete neyh taO...


k.meen : opss...jgn majuk viva ku....

Zhoe Wynz said...

wuhuu.. tingat handle my car yg patah belah kanan blakang gak... belum ganti lagi nih... aduihh.. duit2...

pRincESs_N said...

zhoe : huhuhu...2 r...sumerr tu duit tuh...aduhai...

Izzatul Azma said...

ekekekee...sory yang, aku tergelak..aku dok bayangkan cane ko nak masuk keta tu ;p
dahla bace n3 atas ni, family feze tumpang nek keta ko lak tu..adoilaaa :D
tadep time lain taw viva ni..kikikiki

pRincESs_N said...

izza : huduh ok..tetonggeng2....naseb bek feze ade....klo aku jerk...aduhai..jatoh saham ai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...