Monday, August 18, 2008

KS piCniC

huhuhuhuhu....
lmbat sket updaTe nyerr....
satu~satu yerr....
SABTU aritu aku gn dak2 oFis g PICNIC...
g SUNGAI TEKALA...
ctu je r....DEKAT,CANTEK & MUDAH....
y g sumerr pompuan2 jerk....
8.45am...aku da kua uma amek IMAH....ROSE...FIZA....
aku bwk r YAYA skali...kakak buDiman...
smpai2 dkat2 10am...
pOse jap.....
byr ticKet..RM1 for aDuLt.....
tuka bj sat kt blah bawah....
aku x tuka pOn...juSt bkak sua jerk...
sumerr nyerr da ready da....
tggl terjun jerk....

tHen mRangkak smpai ats...
pOrt bese aku gn pRincE_ZA...
tetiberr windu kt pRincE_ZA taO....lalalalaalala....
siap2 sumerr....
pRepare fooD....
a day b4...masing2 da bLi brg bagai....
da bg2 tuGasan....
adiL kan.....??
dsbbkn aku pLg muDe...so aku bwk ringan2 jerk....
hahahahaha...
tp y muDe ni Laa jd driVer...

pas mLanTak....
kterr.....TERJUN r....
besh2....laYan kn aKsi geDix dr kami...
peneRaju KS.....

aku pOn nk pOse sorg2 gaks...

walaupOn aku x cantek.....

bLuekkk....!!!!

tgh mandi2 kn....
tgh lpak2 kt baTang pokok tuh...
ade citer lawak...
t aku stowee.....
kul12 lebey....Kak Husna dtg...
bwk bonteL~bonTeL mknan pLaks...
aduh...y ade pOn x teraBes....
sumerr taNk kecik2....

pastu...kul1.30 aku kne gRak baLek dlu...
sb aku nk g PERODUA...
repair dOOr handLe aku tuh....
so...skg...RED VIVA da seHat baLek da....

11 comments:

eYaNacOMeY said...

bestnyerr picnic..nak g picnic gak arhh dis week...hehe

Ceera said...

sejak bila masuk sungai tekala kena bayar singgit nie..

pelik haku..

Eija @ Purple28 said...

wah...beshhnnyyerr ...air terjun...
Seronoknyer tgk ladies in black bermandian...hhuhu

Anonymous said...

Hi N... bestnya main air...
mesti sejuk kan..??
Perodua nyer keter selalu ada probs ngan pintu, tingkap.. kan..??

Izzatul Azma said...

vavavava..kaki npk tecik ar..sudah mengurus kah? :D

@xiM said...

wesss..teringat zaman u dulu masa jalan ramai ramai ngan course mate kat sini....best kan bermain ngan alam semulajadik...

pRincESs_N said...

yana : g jgn x g...


ceera : ntah r...nk amek untung r tuh...


purple28 : sonok sgtt yunk....

pRincESs_N said...

wan : mmg perodua tuh...sadiss tol...


izza : tecik kerr?? besaQ gabak jer tuh...


axim : sukerr sgt mnikmati alam sjadi..layannn..

Khaizarien said...

ooo..akhirnye ie pun berpicnic gak...best2

ezo said...

pergh..rindu plak kat tekala..
beshnye makan2 ditemani bunyi air..

pRincESs_N said...

atie : besh2 yunk....


ezo : g r...dokek jerk kan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...