Friday, August 15, 2008

"pRogRam"

bkn slalu kn mak apak die dtg...
so...mLm nyerr tuh....
progRam mkn d uma aku...
uHuk! uHuk!
cian ibu masak sowang2...
Yaya tlg pon pas balek skola....
pg nyerr tu aku de tman ibu p pasar....
ibu wat Mee Kari & Bubur Kacang ijau & durian....
wuaaaa.....
aku x masak papepOn...
tau2 balek da siap.......
tHaru nyerrr.....
so..famiLy die smpai dlm 8.30pm....
bual2....mkn2.....
aku mkn gn pRincE_ZA...
smpat laks ngeDate dedua ekk...
ade bodyguard...cenonet2 tuh....
tHen...Wanie & Zam nk dtg uma aku...
Wanie nk mtk tlg aku bg kn aDiah tuk my fwens sok...
so...jmput mkn skaLi r....
manYak mknan...blebih pLaks....
da lpak2...
muLer2 pLan nk g putrajaya...tgk firewOrks....
br staRt kn....
tp da lewat pLaks....ag pOn cnfirm jem pjg...
so...10pm gtu...famiLy die balek uma...
masing2 muke da layu...
tmasuk aku....
tp aku tlh dcuLik pRincE_ZA g Pesta Konvo ag...
kaLi ke bape kawan2???
ye...kaLi ke6 & terakHir okeh....
jmpe mbr skampung..spermainan die....
g laa jGaks....
ajk WanieZam....
smpai sanerr...
ketemu mbr die tuh...AZI...
time neyh...Amy Search tgh nyanyi....
pRincE_ZA layan Azi...
aku p nenGok konsert sndri....
amek pics jerkk...wat tatapan korg...
tp kenit je r ko npk Amy ni...
ni pOn da abes zoom da....
tHen....Azi balek...ktorg lpaks kt dpn Dewan Gemilang tu...
kat meja mkn VVIP...diorg da balek time ni...
sLumberr ktorg lpaks...
kbetuLan caterer nyerr neighbour aku...
so...lex r kan...
jmpe kaum kRabat pRincE_ZA...
bgambo sokmo lah....
12.20am...balek uma....
zzZzzZzz....
sOk nyerr kne manGun pg wo...
woo..woo...woo..woo....
korg jgn busHan taO...
n3 sal konvo mmg 3 ari 3 mlm x abes....

4 comments:

ita.itu said...

wah seronok ek berdua ngan prince za..eh dia bf ko ke tunang dik?

Izzatul Azma said...

bapak la..
dgn ini aku mengisytiharkan, secara rasminya..ayein sebagai duta pesta konvo UKM

ahahaa

weh, amy search dtg?
vavavaaa..cape lagi artis2nya?

Zhoe Wynz said...

haha.. mcm kenduri kawen 3 hari 3 malam jer bunyi... ehemz... ada hrpn ni haha

pRincESs_N said...

sis ita : uit kak...bf baru..lom tunang ag...hihihi...


izza : wah...duta gtu..ade nash...amy search..len2 x to laks...


zhoe : harapan ape ekk yunk?? lalalallala

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...