Saturday, August 30, 2008

aiR...o...aiR..o...aiR....

aRea uma aku...
FASA 3 & 4 da 2 aRi x de aiR...
tp uma aku ade xtRa taNk...so x de laa keRing sgttt....
so...btol2 pas aku anTa pRincE_ZA smLm...
aku smpai2 uma....
dtg laaa lori aiR ni...
siyesLy...seJarah 10 tawOn duLu beruLang ok!!!
duLu aku daJah 6 baru...
dok kenDong aiR dr loRi...
ni da 22 tawoN dok kenDong ag...
lg 10 tawOn...aku gn anak~aNak aku lakss tlg kenDong...
cet!! N da meRepeKss...
nah laa...
layan jerkk pics....
perghh....nk paTah pinGgang aku seyhh....
da r da nk RED FLAG....
maken lenGuh r baDan ni....

8 comments:

ita.itu said...

aduh..ada lg ek skrg..dulu ms akak kecik2 selalu kena..sian ko yang

Izzatul Azma said...

uish
klo masa awal2 piyed, air tadep
aku mmg rasa nak meroyan aje :D

Wan said...

Eh, 10 tahun sekali jadik cam tu kira okeh apa...

hehehhee...

pRincESs_N said...

sis ita : 2 r..ade lg....cian tol...

izza : tu lg tseksa...naseb bek aku x piyed ag...tgh mnanti...

wan : ok?? lom kne kt wan ag...da kne br wan tau...

attyfir said...

wahahhaha..N..rajin kendong ayaq wahahhaha...kty malas ..tumpang mandi ngn lepak umah adik ipar kat sek 5..situ ado lak air

pRincESs_N said...

k.ty : huhu...2 r..pnt2 kendong..sok nye da de air..sabo je

eYaNacOMeY said...

huhu..alhamdulillah..seb baik umah kite ade air..hehe

kalo x, mahu kurus turun naik tangga angkat air..ahakz

pRincESs_N said...

yana : klo N jd yana..tmpg mndi kt ukm je..huhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...