Thursday, August 28, 2008

baRang daPuR

cukup buLan kan...
bLi baRang dapO...
muLe2 nk g TESCO Kajang...
kt 4 tamBahan da nmpk jem semacam....x jaDik r...
aBah puSing...tuka pLan g BINTANG jerkk...
jem gaks....pusing lagi...
last~last g CARRE4 Alamanda...
again....
smpai2...aku byr bill pRincE_ZA y tetunGgakss kt Maxis.....
then g Carre4 truss....
ape lagi...capai lerr ape y patOt ye....
aku bLi bahan2 nk wat Sardine Roll...
alaa...keco jerkk ek nk wat Sardine roll...
aku bwk g oFis arini...
kan arini derr Farewell Party....
nk wat puDding ala2 kemaLasan...
walaupOn bahan2 nyerr ade....

smbiL2 tggu abah bRatur nk baYo...
isi perut gn Auntie N....
yummy....!!
pastu da isi2 barang sumerr...truss balek....
sggh mamak jap....
diNNer....muncet daa pewut aku taO....
da skat2 nk buLan mGmbang ni ag r muncet..hahahahha....
korg tgk kt troLi tu ade teLo sepapan kan??
nk tau citerr nyerr....teLo tu tetinggal kt kaunter...boLey x..??
aku pasan org tu da masukkn dlm pLastik..then ltk tepi dulu...
tHen ktorg lupee nk amik...sumerr salahkn aku...
ibu siap suh aku g aLamanDa balek arini g amek teLo tuh..ade ke pLak....
nti aku ganti laa telo baru....

11 comments:

Izzatul Azma said...

ahahaha
aku pon penah kena kes tertinggal telur kat kaunter
sbb dia kan sepapan, pestu dia letak tepi dlu
tp seb bek br kat keta, tringat..mmg patah balik la..hihi..
tp agak2 klo ko g hari ni pon, dia kenai ke?

hihi

ganti baru je la :P

Adam said...

alahai .. camne lak boleh tertinggals?? .. kalau dorang takmo kasi .. rugi lew.. huuuuuu! g amek cepat! nnti izza amek dulu! hiks! ;p

*lariksss!*

Zumie said...

hehe kes tertinggal telur mmng selalu

hahaha..

ade lagik ke telor tue yunk..bli jek baru kan:P

Zhoe Wynz said...

rasanya penah g tmpat nieh.. hehe... alahai.. telo ttinggal.. isk isk.. bli je yg baru la hehe..

pRincESs_N said...

izza : aku wt buduw jerk...haha..ag kejam...

Dakjaat : xkoser g amek..bli len la..

Zue : o..mmg sll ek tjadi..ahakz! Igtkn N je kne...

Zhoe : 2 alamanda la yunk..

Izzatul Azma said...

hayyoh!
dak jaat wat pitnah d sni
sayep jaoh la nak g amek
ape kata kamu je yang pigi?

haha :P

pRincESs_N said...

izza ; ye..bperang laa kamu bdua ye...dakjaat tu mmg ske carik pasal laa..babab!!

ezo said...

aiyakk..
cmne la leh tinggal.
klu aku ade masa tu, aku amik senyap2 tanpa rasa bersalah..
kayo pakcik ada telur sepapan..
leh wat lauk masa bulan pose..
hahaha..

pRincESs_N said...

ezo : ahakz!!! kn telo ari2...kentut mucuk woo....

mishungu said...

hmm nyum nyum..sdp nya pretzel..lama seyh x mkn pretzel...

pRincESs_N said...

cikungu : jom mkn jom b4 poser..muahahahahah....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...