Friday, July 15, 2011

Happy 4-month old

Happy 4-month old ARYYAN RIFZAIN...
4 bulan sudaa...kejap masa blalu kan...
rasa mcm baru wat n3 mabuk-mabuk masa 1st trimester dlu...
yerr...aku mabuk teruk masa tu..
especially masa bulan puasa...
pejam celik...da nk masuk Ramadhan lagi...
Ragam ARYYAN di usia 4 bulan...
- leher da tegak betul...
- da mula ngade2...x boley tinggal sorang kejap...mula lah mulut bising...
- mulut da banyak mengomel...da ade bunyi "baa...baa..baa..maa..maa..maa...enggehh.."
- klo nampak org lalu tp x pandang dia nti die tegur..haha..
- klo org wat2 hulur tgn..nti badan tangan kaki mengepak2 minta dokong...
- so far..x kesah org lg...sape pon dia layan...
- da mula tiarap tp sekali sekala jekk menjadi...(agak lazy)
- da mula ngences...(air liur meleleh)...abes basah2...
- suka masukkan benda dlm mulut...esp jari..kadang 1 penumbuk nak masuk mulut...
- da pandai tarik baju or tudung yerr...
- time tdo nk org hug dia or dia genggam jari kita...
- da bole wat main ganas2..& dia pon suka yer org ganas2..
- da pandai gelak kuat2...tbahak2...klo org agah2 dia...
- then klo nk agah..kita wat memek muka x kua suara lg kuat gelak dia...
- lebih suka org bdirikan dia...pastu tgoyang2...
- klo letak kt carrier...lebih suka pandang depan..pastu wat muka teruja tgk rmai org...
ok..mcm da banyak jekk listing...
tu laa sedikit sebanyak pkembangan ARYYAN...
so..malam ni or esok nk g Klinik al-Huda...nk checkup...
da bape berat dia agaknya....

8 comments:

aesh came said...

Hehe cutenye~~ time2 ni penat ckit la..biasa masa ni dia nk attention lebih ckit kan..hehe..all the best.. when is the next one coming..?

atty's said...

kejap je aryyan dah besar..nanti nak dpt kaki lak .

lily lotus said...

budak shomel, bilalah aunty lily dapat jumpa ni

mummysyafie said...

wah..dah 4 bulan. tak lama lagi bleh merangkak dah

JIVEBUMZ said...

kejap jer dah 4 bulan lepas nie esya plak menyusul..

JIVEBUMZ said...

kejap jer dah 4 bulan lepas nie esya plak menyusul..

JIVEBUMZ said...

kejap jer dah 4 bulan lepas nie esya plak menyusul..

♥ Elin ♥ said...

hi salam perkenalan...

anak kite sama lah da 4 bulan..

x lama lagi riuhh lah rumah kan dgr sore si kenit tuh. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...