Thursday, July 28, 2011

Dulu lain Sekarang lain....

DULU klo boley sume benda nk update kt blog...klo boley bli pen pon nk citer...hahaha....
SEKARANG bende penting2 jek kasik update...nk update pon pk panjang....
.......................................
DULU setiap n3 msti nk tempek muke sendiri yg syok sendiri...ahakz!
SEKARANG duk update gamba anak jekk klo boley...kadang tu n3 x bgamba pon ade...
......................................
DULU hari2 wajib update..siap schdule post lg...dlm sehari nk 2,3 entry post...klo x update rs x lengkap hidup...
SEKARANG 1 entry sehari pon x tentu...ikut kelapangan...kadang tu mmg free..idea x de...pendek kata malas!
........................................
DULU font aku besau kecik....color2....
SEKARANG font aku da normal da..color2 pon da kurang...perasan x?? perasan x?
.........................................
DULU masa muda remaja...comel klo panggil pRincEsS...
SEKARANG pRincEsS lg ke aku..?? hahahaa...korang jwb lah!
......................................
huhuhu....da 4 tawon yerr aku bkecimpung gn dunia blogging ni...
start cite sal student life..assignment...dating...konvokesyen....btunang...keje...kawen..mengandung...beranak...haaa...mmg lengkaplah story mory nyerr...
Jika diizinkan aku akn terus blogging selagi ada kudrat...InsyaAllah....

2 comments:

Izzatul Azma said...

haah dulu siap scheduled post bagai, beli pen sebatang pun nk cite. zaman skrg update ikut dan jeee.. hihi. lg best mcm tu, xdelah terikat sgt ngan blog kan

dan aku adalah sgt suka font ko sekarang, sama rata je :D

Zana Adieyza said...

keep blogging N.. zana suka baca blog N..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...