Friday, October 15, 2010

KeGiLaaNku...

yEaahhhh....
aKu saNgattt suKa maKan NASI LEMAK skrg oK..
aRi~aRi naSi leMak pon x pE...
tp mSti buNgkuS saMa iTu dauN piSaNg....
baRu Laa manTap aL suPerB!!
dLu maSa aNak daRa...
bPanTang yerr nAk aMik naSi LeMak...
maKan pon 2,3 suDu jEkk...
sbB nk mEnteN pKai baJu siZe S...kUnunnyerr Laa kan...
tp sKrg x dE panTang puNya maU maKan...
2,3 sEnduk pOn boLe Lg... **hahaha..tiPu jekk..
maKan...maKan...& maKan lg....
sOrGaaa....!!!

7 comments:

Erina Asmawani said...

baby yg nak mamam tu, same cam kakak ena mase ngandung dulu la N, hari2 nak mkn nasi lemakkk..tak kira pagi ke petang ke malam, sume nasi lemak..huu

atty's said...

nasi lemak daun pisang mmg the besh..

diLL said...

mmg best.. aaaa.. sy pntg jpe nasi lemak.. mukan bpantang~

~dARlee zURiS~ said...

takpe.ada pengecualian.
baby lapar kan.hehee..

sweethOneY said...

aku yg anak dara neh xde nak pantang2 mkn ke apa sme aku sebattt selagi boleh mkn. pastu risau nengok badan.. errr

meen said...

ngeeeeee...geng nasi lemak!!hi5 ngan N..

hehe..tp akak skrng dah kurang dah rasa nak makan nasi lemak tu

aku dan hidupku.. said...

blog nie lawa...
pink2....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...