Monday, October 11, 2010

3rd bDay ALISSA PETIR

hihihi...SABTU aRitu akU baLek MELAKA...
ceLeb 3rd bDay ALISSA PETIR...
kNape peTir..?? sbB die suKe cKp jErit~jeRit...
sGtt cOmeL...& akU suKe piCit muLut die...
bDay pResenTs...1 fOr ALISSA...pLastic pooL...& 1 tu uTk nEwbOrn baby AMIN yg baru 17 dAys...
smPai~smPai diJamu gn NASI LEMAK & MEE KARI...
& suMe fOods pOn aKu balun...Lazatt!
tGk gLaGat bDay girL yg kUat maKan...KAK ASDA & ABG RADZI...bDay girL aFter di maKe up aunTy aiN...caKe panDan seDap...ALISSA x reTi duk diAm..AMIN y beHave...
tHen duk mLayaN si ALISSA ni...
siKit~siKit.. "auNty aiN...auNty aiN..."
hahahaha...sGtt epy sbB die da kNaL & iGt aku...bagus!!
paLing x taHan tGh mEn~mEn die nk piCit pp aku...
"ee..geRam dgn aunTy aiN Laa..."
hahahaha...tau Laa pp auNty aiN da mOntOkss kan...grrrr....
lePak kt MeLaka dr kuL 2.30 smPai kul10 mLm.....
pUas aTi...sbB pErut sGtt kenYang...

2 comments:

sweethOneY said...

hehe. sama je kite suka melayan budak2. tp adik2 sedara aku tu, layan kejap2 leh la.. krg2 byk merepek je smpi aku dh x larat nak layan sembang. hahaha

Amni said...

Comel! budak2 skang pon tau yang mana satu comel ke tak.. hehe.. macam de sorang student ni, asyik tengok je kite.. pastu dia cakap, comel lah! aikg? boleh plak dia cakap cam gitu.. haha.. sib bek dia tak p picit pp.. ekekek...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...