Sunday, February 7, 2010

mY 1st LoAn paYmeNt..

hmmmm...naK gak reCord dLm bLog aka diaRy ni kan...
mY 1st sTudy LoaN paYmeNt....
baYar gNe wAng pos wehh...
aLahai..leCehnYerrr.....kLo eVery mOnth kNe caNi...
nk bLi banYak~banYak pOn..kOpak r beb..
RM150 skaLi baYar....x daPek nOrrr....
sO...aKu raSe aKu nk tRy mainTain bayar eVery mOnth...
sTart gaJi bLn JAN ni...
sO..aKu da ley aGak nTi da baPe buLan baYar kaN...
kLo dTangguh~tanGguh..aLamat nYerr....ke Laut laa...
aKu da r cePat nYanYuk sKang...hihihi...
banYakk benDe kNe pk maa...lalalalala....
kOrang da bYr sTudy LoAn kOrang lom...??
yg daPat scHoLar..diaM~diam ekk...jeLes!

14 comments:

Bro Framestone said...

bro bayar pakai On9 je...

BroFramestone Blog

DYL said...

haa.. berusaha sis!ihihi

Izzatul Azma said...

aku xde study loan :P nasib baikkkkkkk kerana gaji pun seciputtt je..

pRincESs_N said...

bro : klo ade on9 da byr dah..

dill : usaha!!

izza : mencik...jeles..

StrewberiManis said...

Selamat membayar dgn konsisten ye yunk =)

Bro Framestone said...

he..23x xde on9 ek...

bro if byr on9 selalu bayar lebih sikit dari yg dorg mintak bayar... xmau hutang lame sgt

BroFramestone Blog

.::WaNiE::. said...

Saye sudah bayar, tapi 2x jek sebab masa bayar tu tak berapdet pun dalam akaun tu..malas bayar lagi merajuk hahaha..

nak kuar duit kwsp bayar loan boley keee

zazahashim said...

BAGUS LA KO NIE YUNK...WEEEEEE

pRincESs_N said...

strewberimanis : harap2 konsisten laa..

bro : bgs r...

wanie : x ber update?? nape ek..??

zaza : bgs nape laks beb??

wan muliani said...

akak baru byr 100 sejak abes stdy!ahahha ops terbocor rahsia la pulak..

akak byr on9 je pon..dah keje ni baru terasa saket byr hutang sana sini..ehehe

Redbloodsnow said...

erks...gulppp gulpp. aku kcg lupekan kulit yg. aku lom byr lg...adehhhh!!!

Mrs.Sheikh said...

salam. sorry menyampuk..
1st jejak yr blog.
btw, better bayar guna kiriman wang,.
kalo wang pos kene bayar dalal lagi kan.. dalam 1.50 gitu? :D

Mrs.Sheikh said...

salam. sorry menyampuk..
1st jejak yr blog.
btw, better bayar guna kiriman wang,.
kalo wang pos kene bayar dalal lagi kan.. dalam 1.50 gitu? :D

Anonymous said...

Thanks into sharing. Like often, on the prosperous and right-minded on target!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...