Tuesday, February 2, 2010

KeDai PaYang, Bangi

yiPpiEeee!!! IBU ABAH da baLek smLm pTg fRom TGANU....
2 aRi jaDik aNak tBiar...ciAn aKu taO....hahahaha....
balek smLm tgk uMa da mCm KeDai PaYang okEh!!
IBU ABAH sOpim saKan seSanGat....
eSp ABAH....aKu mCm pCaye x pCaye jekkk...
see...smPai 8 paSang keMeJa baTik..ABAH saPerr ni..??
kaenYer...da keRap pKai batik....
sTiap KHAMIS...aTtenD diNner...kenDuri kaHwin lg....
oK Laa...aLasaN diTeriMa...
IBU laKs....pOn aGak keTerLaLuan jGak..kaLi ni die x sOpim tuDung...taPi....
sOpim suTera leBih 10 paSang...
x tMasuk aku 2 paSang & YAYA pNyerr 2 paSang...
kaTenYer oRang kiRim....
aTer...oRang kiRim 2 paSang..IBU bLi 4 paSang...baki die pNyerr...
baGus...bagus...aKu minTak seLai pOn bKire ok..kNe baYar...
coRak diGitaL pNyer...i liKe!! IBU x nk bLi tuk aKu...laWan tOkey kaTenyerr...
wee...ai daPat sepaSang gn pRincE_ZA...
laSt yEar bLi GREEN...diS yeAr BLUE pLaks....
PINK iTu waJib oKeh...aku daPat kaFtan PINK oSo...tRus pKai...
uHuu...bKn aKu & pRincE_ZA jekk daPat sePasaNg....
IBU bLikan tuk ADI & WAWA pOn sePaSang gak...
PINK coLor...x smPat nk aMek gmBa...ADI da baWak g jmPe WAWA...
ni YAYA pNye Laks.....
pEach gn bLack....pKai tiMe weDding daY aKu nTi...
sO..aKu tinggaL sPonsOr PINK je r...no haL!!
sO...adiL suMe daPat baTik...k Laaa....seKian saJa lapOran dr KEDAI PAYANG caWanGan BANGI....hohohoo...

11 comments:

Zumie said...

gile banyak ehe

cantek

~daRLee ZuRiS~ said...

uiksss...sakan.heheee..
yelah.kat sane murah2 kan
borong sakan lah.

pRincESs_N said...

zue : tu ahh mak apak aku...

zuRis : a'a..mmg murah sis...jaoh beza kt cni..bli byk ag murah..baloi r..

attyfir said...

ooit tpk gak bila tgk tajuk .kedai payang kt bangi .bior benar N nie..

bila baca ..sampai abis tipah tertipu ..

zazahashim said...

uishhhh..sopim sakan nie..biler ek nak g pasar payang lg..huhu..dulu salu singgah biler balik kg mak kat dungun..skrg da xto biler dpt pg lagik..huhu

biru itu cantek wehhhh...=)

meen said...

tu diaaaaaa..pasar payang cawangan bangi..mantap!!

hahaha..dahsyat betul mak abah N shopping..siap bagi utk bakal menantu bagai..

pRincESs_N said...

ciare : hoho...tradisional gtu...

k.ty : hoho..tipah tetipu ekk k.ty..

zaza : t balek kg ko sggh laa..

k.meen : tu r..sopim sakan...

Izan said...

wah cantiknya...
pos sepasang =)

pRincESs_N said...

sis izan : okies..N pos gmba..

Redbloodsnow said...

ckp kat abah N...sederkah kat Zie satu batik kemeja tuh. leh lanting kat dillah...miahahahahaha :P

pRincESs_N said...

zie : klo laa apak aku tu size M..da aku lanting2 daa..tp die XXL yunk..gedobohh jadiknyerr nti..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...