Tuesday, February 2, 2010

D'oNe sTeAk, BANGI

hohoho...pagi~pagi aKu saJikan maTa kOrang gn gamBa maKanan....deLiciOus!! waRga BANGI....kOrang meSti tau rEstoRan ni kan...
D'ONE STEAK....
agak baRu bKak jGak Laa...lePas raYa aritu kLo x siLap....
cTu sEksYen baPe ekk..?? aKu pOn x tO...sbLh PUNCAK BANGI Laa y pasTi......
aKu da banYak kaLi gaKs maKan kt cNi...
aGak~aGak ko nGiDam wEsteRn foOd...tuJu cTu jekkk....
sO...dLm banYak kaLi maKan tu...
baRu aRitu smPat sNap piC foOd kann...
pTg baLek dr NILAI 3...aKu gn EJA kebuLuq x lunCh....
tetiBe saMa laks teKak nk maKan wEsteRn kan...
sO..xya seRabur~seRabut...tuJu D'ONE STEAK jekk...
diS is miNe...SIZZLING CHICKEN....tgh menDidih lg tuu..manTap...
EJA nYerr...ROASTED CHICKEN..manTap gak cuMa aYam x paNaS...
x toLeh kiRi kaNan daa....
maKan dGn raKusnYaa oKeh....
paNas~paNas tu y bEsh...nak~nak tiMe kebuLuq ni kann....
liCin seLicinNyaa....
pErghhh...syaBBas N!! seLamat meNamBah leMak di baDan....
SABTU maLam AHAD tu EJA oVernite uMa aKu....
cOz AHAD paGi nk jmPe "sesEoRang" yg bakaL menJadi "oRg pEnting" unTuk aku..
siaPakah?? RAHSIA......

21 comments:

DYL said...

waaa... sedapnyewwww..

DYL said...

waaa... sedapnyewwww..

Redbloodsnow said...

erksss..nangis aku tgk mknan korg tuh weh :D

Intan and The Boys said...

umang aihh!!! sedap tu N!

Zana Adieyza said...

yummy2!!

MyeAqma said...

weyh, sedap ek kt situ?
aku baru je cm nk try mkn kt situ..
nnti nk pegi la...
aritu aku gi mkn kt rimba cafe blakang dia tu pastu blk lalu depan kedai tu tgk rmai giler 0rg...

masdila said...

sedap2,,,biler nk banjer kter

hahahaha

pRincESs_N said...

diLL : sedapp yunk...

zie : jgn nangis..nk tisu...hihiih..

puterikure2 : mmg sedapp kak oi..

aDieyza : ley try psni yunk..

mye : haruss pegi ajk bf ko wehh..

nafis said...

aku hari2 lalu kat situ.. pandang je, tapi x stop makan pun lg. Harge diye oke x? ape yang lain dari yang lain kt situ?

attyfir said...

malam sabtu lepas pun kty makan kat situ gak .

StrewberiManis said...

hayooo kak N,
dugaan betul baca entry ni
meleleh ayaq liuq tau
dugaan2 pon, sengih2 baca entry ni
konon2 tgh "menikmatinye"
hahaha =P
kasihan bukan kepada org berdiet ni? =)

*dugaan org tgh berdiet
uhukkkk.

Zumie said...

aku selalu lalu yang

harge die mahal ke x?

pRincESs_N said...

nafis : hrga ok..muwahh jgak r..sizllg chic rm9..ok kot...

k.ty : k.ty rs ok x?

strewberimanis : hhoho..ampun yunk..xpe..tgk pon da kenyang kan..

zue : hrga ok yunk...mkn kepci ag mahal kot..

meen said...

sizzling chicken nampak sgt yummeyh!!

pRincESs_N said...

k.meen : jom kte g mkn ctu k.meen..

Izan said...

huhuhuhu... sedapnya

pRincESs_N said...

sis izan : sedapp sis..

Izzatul Azma said...

aku dh la tengah ngidam western neh..

Anonymous said...

http://d-one-steak.blogspot.com/

anda akan dapat alamat ke d`one steak taman sri rampai kuala lumpur

Western Food di D'One Steak Restaurant
No.33 Jalan 45/26,Taman Sri Rampai,
KL pun ok....sedap(sebaris dgn Hong Leong Bank)

:Dmakan sedap....harga pun ok...:D(Western Station American food - Sizzling Cruise {Hot Plate}- Italian Food)

Anonymous said...

baru pegi semalam.. ordered t-bone steak.. mintak tanak garing.. skali dia serve cold steak!! WTH.. tau lah tanak kasi garing tapi takkan tak panaskan dulu?? fail lah.. not recommended..

Steak Batu Resto said...

Kunjungi juga Bobby's Steak. Didesain dengan tempat yang nyaman , Cozy untuk hang out ataupun event – event lainnya.
Konsep penyajian hidangan steak khususnya dengan menggunakan batu Volcano sebagai equipment utamanya.
http://www.bobbysteak.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...