Thursday, February 18, 2010

fisHing..!!

saMbunGan n3 lePass.....
pRincE_ZA baWak g "seSuaTu" temPat tu...
jaWapan nYerr da teRang~teRang taJuk kann....
yEs! fisHing...!!
hahaha...x de sUspen maNe pOn...
tp aGak baTak bg oRg cm aKu y 1st tiMe fisHing....
sOkak!! sOkak!!
pRincE_ZA baWak g TANJUNG SEDILI.....canTek!!
aBout 30miNs fRom banDar KOTA TINGGI....
muKe da mCm oRg asLi da...seMpat laGi tuKa baJu k....
aKu pOn mMg aDe baWak baJu sPare....cam tau~tau jEkk...
oWh..kaMi x peGi bDua...
aDe mBr pRincE_ZA & gF die foLLow skaLi...WAN & KILLA....
bSiap seDia gn jOrannYerr...JORAN BAGUS...baguS kErr...??
umPan uDang bEsau tu...wat samBaL sOdap nihh..
aDe styLe lorrr....
saMbiL tggu iKan maKan umPan....bTenaNg....
hasiLnYerr.....
pRincE_ZA daPat seKor IKAN SEMBILANG ni jekk....oRg jaWa panggiL IWAK LELEH...
mBr die si WAN tu dPt 6 ekOr...iKan GELAMA..LUKUT...
saBa ekk yUnk...x de Luck laa pLak ekk....
maSe fisHing tu pRincE_ZA duk dPt 4 eKor BELIN (beLut iKan maSin)....eeuuuww...sgtt geLi ok....
aKu x aMek piC pOn...tsgtt geLi....
saYang...nak fisHing lagi!!!

11 comments:

tunbegia said...

sungguh geli,
kuala sedili memang tempat yang cantik, limpas kampung singapura tak?

salamm,

farahanna said...

sgt best ikan tu...
ikan sembilang...
goreng berlada kalo kat n9 nie...
nyum2...
=p

chocolatePink said...

nyer mancing.....

Redbloodsnow said...

happy ko sokka gi fishing sbb tuh 1st time kan. same ngan laki lak tuh...syorga wooo sambil ngail sambil dating..kehkehkeh.

aku lak lom pnah lg merase...sobsob. jelesss :P

Intan and The Boys said...

gi fishing eeaaa...
best2.

Bro Framestone said...

ops jgn sampai kak atie nampak entry nie...

parah bro nanti.. coz dari dulu die suruh bawak n ajar die memancing...

tp sampai la nie xpernah ajak coz bro lagi suka mancing bersendirian hhu..

lgpun family bro dah jarang memancing dah... b4 dgn hal masing2 sejak bot kne curik... just tgl enjin je simpan dalam rumah

BroFramestone Blog

Zumie said...

best la fishing ngn org tersyg nie..nak gak2!!!

Zana Adieyza said...

memancing ni memerlukan kesabaran.. sbb tu zana x bape minat, sbb zana jns x sabar.. hehehe

zazahashim said...

aku x penah ikut mr hubby g ngail..malas owh sbb dia g memalam..aku tido lg sodap yunk..haha..bwk aku g ngedate pantai best jgk..hikkkssss

Izzatul Azma said...

best ke manceng ehh.. aku geli bab nk masuk2kan umpan tu. mcm x smpi ati je.. haha.

Qib said...

huhu.. pamdai prince mancing. jngn pndai mancing orang lain, sudaa.. ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...