Tuesday, November 17, 2009

vOtE mE pLzz...!!

~sTicKy mOde~
**pLz scRoLL dOwn fOr nEw upDatEs....
waHhhh...caM meRayu jekkk ekk....
mmG nk meRayu pOn ni....
kORang...meHLaa vOte aku @ diS siTe...
sYaraT unDian :
1. para peserta juga boleh mengundi diri masing2 ye... 2. setiap seorang boleh undi sekali saja 3. pengundi mestilah follower aku.. anon tak layan ok 4. yang bukan perserta lagi la teramat2 dialukan untuk mengundi . sila undi atas dasar NILAI GAMBAR jangan undi disebab kan peserta itu cun atau hensem undian dibuat dengan menulis no pada gambar ( gambar di label menggunakan no, tidak menggunakan nama peserta untuk mengelakkan buyers) 6. cara mengundi tempat pertama=________ tempat kedua =_________ tempat ketiga=_________
siLa vOte pIcs nO 18....!!!
kLo kOrang saYangkann aKu....
vOte Laa manYak~manYak taO.....
DA GURLZ....kOrang WAJIB vOte..
kLo x...puTus saHaBat....wakakkakak.....
dOakan aKu mEnang...wahhh.....
PERINGATAN : UNDIAN VALID SEHINGGA 12.00AM MALAM NI....cePatt KOrang!! aGain..siLa unDi no.18...saPe lg y nk vOte aku kLo bKn FOLLOWERS & READERS aku kan...!!!!

9 comments:

Lady Dyla said...

occay2 !! sy vote skrg jugak!!

suezensuzanna said...

wahh...masuk contest!

Framestone said...

dah vote sudah....
mmg nk join hari tue...tp!!!

bro mmg ade byk gambar yg menarik bro tangkap....klu dah nama bro yg tangkap... cam mne nk terselit muek sendiri...

so secara automatiknya xlayak la nk join kan

MiSZuE said...

ye nanti aku vote babe

aien~s corner said...

cntek gabo tu.. mst vote ni hehe

atty's said...

sudah vote

:: p R i n c E s S _ N :: said...

to ALL : tq taO korang!!! mmuuaxx!!

sweethOneY said...

internet selowww.. tp akan ku cuba vote!

Redbloodsnow said...

uii..camne nk undi...dh tutup kan undian tuh..aiyooo dear, sorry terlambat..sobsobsob :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...