Wednesday, July 16, 2008

TRESemme

alaa.....da kering2 neyh...
tetibe sHampoo lak nk abes....

actuaLLy..conditionerr y tggl cotet bangett...
sHampoo tuh....ley laa pkai ag 4,5 kali picit...
tp da aLang2 tuh...
kne r gak bLi dedua....
kopak~kopak.....tpkse mntak bantuan aBah..
tp abah kasik haLf jerk....
die kate sape suh bLi shampoo mahal2....
pkai saBun jerkk....
alahai....cian aku taO....
x per laa....haLf pOn haLf laa bah....
so td p la GUARDIAN kt fasa 3 tambahan tuh....
trus tuju kt tpt shampoo...
amek shampoo...amek cOnditioner....
1 botol tuh RM19.90....
bli dedua dkt 40....dsupport 20...
tgh2 nk byr...tgh2 ade less....x to bape percent..mls nk kire...
jatuh 1 botol RM16.88...
yeayy...aku add ag 14hengget jerk....
ok la tuh.....
ni dia TRESemme.....
MOISTURE RICH for dry & damaged hair...

bebaLoi ok pkai shampoo neyh....
even mahal sket...tp tahan dkt 5bln gaks...
agak2 jerkk....
then...bkn aku sorg je pkai taO...Yaya pon join skalik....
dlu aku gne L'oreal Elseve tuh...
2 tawon r gaks layan tuh...
then sesaje gatal nk tuka laks....
gne TRESemme neyh...layannn...
seswai gn aku...
dlu rmbut aku sll gugur....skg da kurang r....
rmbut aku da r nipis...x lebat....
dr kecik mmg da cmtu.....nk wat canerr kn...
:girl_3:
ermmm.....
ade TIPS~TIPS melebatkan rmbut x???
:girl_14:

11 comments:

Ceera said...

ko pakai sorang, memang la leh tahan sampai 5 bulan.. kalau umah aku, aku beli shampoo.. tak sampai sebulan dah abis ok..

pRincESs_N said...

ceera ; aku share gn adek p aku jerk...tu pon tahan lame gaks..mmg bebaloi...

eYaNacOMeY said...

mahal tol shampoo die... alah membeli menang memakai..hehe.. lg pon thn lama kan?? oklaa tuuu[saida AF 2008]

Izzatul Azma said...

aku pki rejoice aje yang =P

ita.itu said...

eh sama N..akak pun suka pki shampoo tuh..hehe

pRincESs_N said...

yana : 2 r..memmanggg bebaloi...


izza : aku x seswai r gn rejoice..jadik gatal2...


sis ita : besh kn shampoo neyh....

Hidayah Admar said...

adeh ! TREsemme nih rm19.90 ?

hmm... saye guna Elseve...

TREsemme nih mmg bagus pun.. ramai yg gtau bagus... harga pon bagus =D

pRincESs_N said...

dayah : tp yunk tgk lerr tahan bpe lame tuh...2 org pkai lg...bebaloi x..??

Hidayah Admar said...

yesh !

saye dah tukar ke TREsemme...

nak try jugak !

*asik tukar shampoo neh =( leh rosak rambut !*

pRincESs_N said...

hidayah : cobe...jgn x cobe...nti gtau ye canerr...

Hidayah Admar said...

hak3... kak, saye da cobe...

mcm ada keserasian lah ! wah =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...