Monday, July 28, 2008

aHaD peTang

aku jaDik anak tunGguL aHaD aritu...
aDi ade cls kt KL...
yAYa...hangout gn mbr2 die g Mines.....
aku tpkse bgn awaL ok...10am... **awaL kerr..??
jaDik dRiver Yaya...anta kt KTM...
da tggl sOwang2...
busHan y aMattt.......
nk kua...trase maLas laks.....
cme kua g Lunch gn iBu aBah kt D'LIMAU NIPIS....
yummy...!!!

ptg tu pLaks....
aku dok kemas~kemas kasUt2 & sandLe2 aku...
wahhh.....byk rupenyerrr...
aku rs aku ni cm x cukup kasut jerkk... **huhuhuhu....
pic kasut...aku x amek....
sbb hp aku Yaya pnjm...nk mgeDix gn mbr2 die...
tHen..jiRan teTangga ade laks mJamu buaH~buaH...
aku jOin tp da lewaT time 2...
RAMBUTAN...DURIAN...
wahh...due2 panas.....
aku ni da r mmg tgh panass dLm....
aku amek 2uLas je Durian...
Rambutan...sowee...aku x mkn rmbutan....xto ape sbb...
pics x smpat amek....
y smpat pics 2 kanak~kanak ni...
paSangan Bahagia tu...
oYen klo dtg uma aku carik Kakak Yaya...
then jLn keLiling taman pgg tgn...
aDek baDek aku sumerr suka kn bDak2....
sO...nO wOnder laa klo bDak dTg die x mo baLek...
**huhuhuhu....paSan jerkk...

p/s=mOoD N...?? agaK~aGak nyerr..??

5 comments:

Intan and The Boys said...

comel la dak kecik tuh. gerammm!!

awat tak makan rambutan? hmmmm....

ita.itu said...

wah durian..paberet akak tuh..hehe..mmg pasangan bahagia ek..hehe

Zumie said...

nape x mkn rambutan..

zue lak gilak rambutan tpi x leh mkn dh..wahhh sodeh

Izzatul Azma said...

aku ske gak budak2 tecik, tp sape noty sgt tu aku sekeh je laju2..haha

pRincESs_N said...

puterikure2 : comey kn..pndai pose...tah...x suke rmbutan...


sis ita ; bahagia sokmo...


zue : tah laa yunk...cm x shukerr sgtt...


izza : garang nyerr mak aihh....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...