Tuesday, July 22, 2008

CINTA DALAM HATI

korang hayati laa lirik & lagu ni.... :girl_1:

mungkin ini memang jalan takdirku mengagumi tanpa di cintai tak mengapa bagiku asal kau pun bahagia dalam hidupmu, dalam hidupmu

telah lama kupendam perasaan itu menunggu hatimu menyambut diriku tak mengapa bagiku cintaimu pun adalah bahagia untukku, bahagia untukku

reff:

ku ingin kau tahu diriku di sini menanti dirimu meski ku tunggu hingga ujung waktuku dan berharap rasa ini kan abadi untuk selamanya dan ijinkan aku memeluk dirimu kali ini saja tuk ucapkan selamat tinggal untuk selamanya dan biarkan rasa ini bahagia untuk sekejab saja

repeat reff

**lagu ni N suh DIA dgr....npe wat ma cmni syg...???

13 comments:

13may said...

perghhhh!!!!

hehhehehhe

:: p R i n c E s S _ N :: said...

13 may : hurmmm....

axim said...

my peberet song nih!!!

:: p R i n c E s S _ N :: said...

axim : sedih laa lagu ni axim....

ita.itu said...

wah jiwang ko ye..hehe

Lily.Lulu. said...

suka giler lagu nih !
jgn gaduh2 k
:)

hyfa hasan said...

emm..
lagu per ni ekk..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

sis ita : jiwang laa...tgh pth ati...


lily : ermm...i.Allah...


hyfa : lagu UNGU...

Princess Redbloodsnow said...

waaaa...lagu neh...
always wat kat z melalakkkk...never fails tuh bring tears to my eyes...sobsob

MisZuE said...

lagu neh sedeh...pasanglah lagu rancak n..jgn bgi hatimu sedih lagi okes...

:: p R i n c E s S _ N :: said...

zie : sedih kn lagu ni yunk...


zue : nk wt caner yunk..dlm ati ni tsgtt sedih...

meen said...

alahai adikku ini makin parah nampaknya..N ..pls be strong ek

:: p R i n c E s S _ N :: said...

k.meen : i.Allah k.meen..N try...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...