Thursday, November 24, 2011

NZa's day out

ktorg klo weekend mmg susah nk lekat kt rumah...
ade je aktiviti nyer...klo duduk rumah sepanjang weekend adalah pelik..hahaha...
even weekdays malam pon ktorg mesti nk merayap...
itu je laa masa yg ada nk spend kan...
 buah hati pengarang jantung...
so..Ahad aritu...lps visit NZa HSH tu..singgah Alamanda...
actually...x de ape pon nk cari..saje jln2...
then..sejak Aryyan da besar ni paling best bwk g Toys R Us...
ok..actually...Mama Ayah Aryyan yg gedik nk tgk toys nih...
canggih2 ok toys budak2 zaman skg...jakun dibuatnya...
haa...harga pon canggih sangat...sekali sekala bole la nk invest...
Ayah Aryyan test dlu toys yg seswai...
Aryyan mula2 tenang je dlm stroller...see..kaki??
sekali Ayah nyer tunjuk2 toys..menggeletik nk keluar...
rambang mata daa....
nanti igt nk bli toys utk Aryyan yg 1year++...sbb tgk Aryyan mcm da boring dgn toys yg ada...
ok..anak sorg kecik lg bole laa nk layan cmni...
nti klo da bderet...takpon Aryyan da pandai mintak2...haa...kedai toys mmg aku wat2 x nmpk je...

3 comments:

Izzatul Azma said...

hihi aku tatau kenapa suka sangat aku tengok Aryyan ni. Dh macam kenan pulak. Hahahaha iim pun perasan aku suka sangat belek gambar Aryyan. Sesuatu betul.

Eeeee bestnya nak baby jugak !!!

zazahashim said...

huwa huwa huwa..anak sorg mmg kite yg eksaited lebey..nanti anak dh ramai xdenye nk lalu dpan kedai toys..haha

suezen said...

hahahaa....aku pun beb....skang nih....anak aku dh pandai nk gedik2..sabauu je laaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...