Tuesday, November 22, 2011

Gigi susu Aryyan

Aryyan dah 7bulan lebih aritu dia tumbuh gigi...
gigi first tumbuh masa ktorg nak bercuti g PD tu..25 Oktober 2011...
pastu x lame lps tu gigi kedua tumbuh..kira tumbuh sekali laa...demam jugak laa...
Mama Aryyan excited sungguh..pegang2 gusi ade bnde tajam...weee....
dat was my 1st moment bila anak sendiri tumbuh gigi....haruslah excited...
pastu sejak tumbuh gigi ni Aryyan suka kemam jekk mulut tu x kasi org tgk gigi dia...
nk amik gamba sgt susah...grrr....
baru-baru ni...aku gn Yaya paksa Aryyan bukak mulut..buli dia buli dia...
banyak yg gegar ni..ni je gamba terbaik...jelas..nyata dan terang...
see...comel kan gigi baby...2 batang gigi bawah...
kadang Mama yg gedik ni gatal kasi jari utk digigit..hahaha...
tp bile Aryyan da pandai gigit btol...menjerit aku....serik daa x mo kasi jari...
skrg Aryyan dalam proses nk ajar bertatih...
every morning pRincE_ZA suh Aryyan tatih sambil paut kt katil...
go Aryyan go!!

4 comments:

sweethOneY said...

Heheee org kata bila bby dah ada gigi ni sapa yg BF merasalah kena geget kannn

sharEna said...

dapat kaki nti lg la best..suke tgk perkembangan anak nie..hihi

Zana Adieyza said...

comelnya dia dh tumbuh gigi.. x lama lagi tau berjalan la pulak kan..

go Aryyan! go!

Cho Zila said...

ala suka betoi tengok kalau baby baru tumbuh gigi... comel... geram...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...