Tuesday, September 27, 2011

Jamuan raya Bahagian

aku jarang story pasal ofis kan...
x abes2 citer pasal family..Da Gurlz...
padahal...banyak jekk cite pasal ofis ni yg menariks...
cuma..klo pasal keje ni..x bole cite lebey2...tkt tsilap ckp..abes koo...huhu...
tetibe arini rajin nk update pasal ofis...
pasal Jamuan Raya bahagian aku...disponsor oleh Director Department aku..
nk mkn kne que yerr...que da pendek baru aku g que...
staff seksyen aku...
my bos...tq bos!
nasi beriani...superb!
geng hot mummy...hahaha..hot kerr..??
jamuan wat masa lunch time...so..aritu aku x balik la rumah...
actually...aku mmg everyday balik rumah lunch hour...
tp kdg tu bila balik Aryyan tgh sedap tdo...mcm x smpai ati nk kejut...
x nyusu pon...balik t.ari dpt tatap muke anak da cukup kot....

3 comments:

zazahashim said...

sama cam aku..dah pendek gue baru aku g ambik makanan..huhu..

btol babe, dpt tgk muke anak sekejap pun jadilah..

Izzatul Azma said...

betul2.. nk ckp hal kerja ni payah sket. org2 tak sepatutnya baca karang haru.. tak pasal jadi salah paham

Unknown said...

jamuan raya nak makan banyak pon dah tak boleh dah.. lately perut cepat sengkak ar makan sket jer dah kenyang..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...