Saturday, September 10, 2011

200,000 visitors

STICKY POST-scroll down for new posts...status pada 8.22am, 7 September 2011...
Saya mencari visitor yg ke-200,000...
please print screen & email ke ayein_0905@yahoo.com sebagai BUKTI....
hadiah mungkin berbentuk cash atau barang....1st come 1st serve!

14 comments:

oneyani said...

alahai berdebar okeh nk tggu ke 200 000 tu..hihi hover ko

♥z@z@♥ said...

wau..nak jgk..lagi 1k lebih..waiting..hehe

Leonora Halim said...

kalo adiah, sehari dgn Arryan sama mau!! :)

@}--niEra-- said...

huhuhuhu..dh dekat dh

sweethOneY said...

mana keee ko letak benda alah tuu.. melilau mata aku carik. ahha

dhiera said...

kedatangan untuk pelawat ke 199 222.. siapa kah yg bertuah itu?

Roxy said...

jaoh lagi nak kejar yg ke 200000 ni..hehehehe..takpe..caiyok2..

Redbloodsnow said...

ini yg buatkan zie nk tiap jam gi terjah blog ko ni yang..haha

Wanita2u said...

Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :)
Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html

Mael Bandung said...

tutup aurat saudari...
...............
OH! AURAT WANITA
1.leggingseksi//2.wanitamelayuseksa

oneyani said...

Owh da lepas la angka 200 000 tu..sapela y bertuah tu kan?

sweethOneY said...

alamak dah terlepas !

Orkedanza said...

N..i dpt printscreen visitor 200,000 tu tp xtaw la i org 1st email u ke x :( dah email u smlm...

Mrs Niza said...

saya jugak!! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...