Friday, June 10, 2011

mOrniNg FRIDAY...

seLamat pagi...seLamat haRi JUMAAT...
aKu suKe aRi JUMAAT...sBb JUMAAT aKu rase maSa bLaLu cePat...
kOrang raSa x..??
tOday aRi ke3 aKu baCk to wOrk....
mCm bF mOmmies yg Len....
haRus aNgKut 2 beg g oFis...tMasuk aKu...
aRi~ari kne piKuL 2 beg ni...hAndbag & cOoLer bag....
dEmi meMbeSarkAn aNakanDa tCinta...hehehhe....
pump scHeduLe aKu kt oFis...
11.30am gn 4.30pm....so far pUmp kt oFis dPt at Least 12oz...
tHen diVide 3oz x 4 bottle...pLus fRozen EBM 3oz...
so...aKu aKn tGgaLkan EBM kt fRidge 3oz x 5bottLe=15oz....
sLalunYa bTahan smPai aku baLik keJe....
cOz Lunch tiMe aKu baLik uma kaSik diRect bF....pg b4 g keJe pOn diRect bF....
mLm kLo raJin aKu pump kt uMa....
bia tlebih jgn tKurang...btol x..??
aPe pOn...MAMA kNe kUat & raJin....
"Ya Allah..berikanlah aku kekuatan & kesabaran dalam membesarkan, mendidik serta menyayangi keluargaku serta umat-umatMu...amiin"

2 comments:

meen said...

Salam jumaat N

Salute kat N..gigih!

Unknown said...

N, cooler bag tu beli kat mana?
macam berminat la..hahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...