Sunday, June 12, 2011

EBM pencapaian terbaik!

almost 5jam simpan...10am-2.30pm...
hasilnya...3oz x 6 €€€..45mins pumping...
pcapaian ebm tbaek sepanjang bf ni...
syukur alhamdulillah...rezeki aryyan lg...
insyaallah...semakin bsemangat...
since da start keje ni...
skg tgk survey any supplements for an xtra 'power'...
bkn ape...being a working mum n fully bf..agak letih...
so...kita perlu xtra 'power' spy cargass..cargass..cargass...
di office n di rumah...
anyone ade suggestion..plz share...

7 comments:

JIVEBUMZ said...

huiiii hebat! banyak nye susu N
syukur alhamdulillah..
ada member opis akak makan pil shaklee utk tambah susu

Zyash said...

Nak tambah susu ibu, blend lobak putih dan minum....hehe..tahan ngan tak je la bau dia.

MaZNi PutERi said...

salam dik...
blh contact akak utk tahu psl trial pack 4 bf mummy...
mazzni_puteri@yahoo.com.my @ 012-6481211

♥ Cik Cha said...

wahhh gud kak...
ari tu dgr kat spital tuk bf ni..
lau bley kene sampai 6 bulan n teruskan smpi 2 tahun kan...
kite tak kawen lagi tapi doktor suro pegi jgak.. hahaha

gud2....

mummysyafie said...

sampai 3 bulan rezeki baby kan. akak dulu tak pernah sampai selama N..

meen said...

Bestnya N..byk stok. Akak dah terpaksa topup qaish ngn fm gak..susu tak cukup dah utk dia. Tp ni akak br try mkn pil shaklee, ramai yg suggest, so tunggu la hasilnya camana

Anonymous said...

xpyh la mkn pil pe suma,kalo dh rezeki myusu dia tahap tu,mcm ank kt,smpai la ni myusu lg.um0 stahun dh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...