Friday, June 24, 2011

gaLi LoBang tOtop LoBang

yEaayy.....gaJi suDaa....
maSa uTk mEmbaYar segaLa uTang piUtang....
........................
"gaLi LoBang tOtop LoBang..."
.........................
yEaahhhh...paNdai gaLi paNdai tOtop....
sKg sEnaNg jEkk...
nk baYar paPe biL..instaLLmEnt....haNya di uJung jaRi jEkk...
lePas seTeL baYar seGaLa maCam...
pLus miNus bg paRents...bRg kePerLuan faMiLy....
aDe baLanCe haLf siMpan....haLf baRu Laa boLe sOpim....
wahh...teRasa sGtt deWasa....
"heLLo N...ko da jaDik mAk oRg kot...x kAn x deWasa Lg..."
tu dLm aTi aKu bCakap tu.....muahahahaa...
................................
p/s=kOrang da bYr uTang bLom...?? ehh..aDe ke oRg x de kOmitmEn gn uTang Lgsg....teLL me...

9 comments:

Mummy `Aish said...

Ade beb..segala macam family bayar..org kaya terlebih la katakan..cam kite ni berdiri di kaki sendiri so utang separuh pinggang je la..lalala

mummysyafie said...

memang sesi membayar hutang kalau dapat gaji ni. hutang rumah hutang keta. ibarat kerja mmg tuk bayar hutang sokmo

sapa la yang tak penah berhutang tu. agak² nya beli keta n rumah pakai cash kot

@}--niEra-- said...

adat la berhutang tu..berdikari..rasa tanggungjawab sket..

sweethOneY said...

hehehe sebelum ni xde hutang langsung.. smnjak dh beli kreta ni barula terasa cemane org membayor hutang. hahaha

Lynn Hamzah said...

syukur, semua payment yang patut dibayar dah pun dibayar semalam...online jugak...senang jer kan...

Redbloodsnow said...

HEHE...gitu lah aku skrg yunk. bila ujung bulan, 1st thing 1st...bg mak duit. pastu byr bills pe suma. then balance...baru half simpan, half lanja...hikhik

JIVEBUMZ said...

banyak nak kena bayar nie.. bulan depan lagi banyak sebab nak kene anto esya ke BS dia... pulusss pulusss

Nem0 o0h Nem0 said...

bila nak byr hutang tu la tk bestt kan..uwaaaaa

♥z@z@♥ said...

aku pun sme..dpt gaji jek tros online byr utang..byr segala jenis bil..duit nursery Iman..kete husband aku byr skrg..so, rase ringan ckt..aku nie xleh pegang duit bebyk ade je nak membeli..so, kene settle hutang dulu..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...