Friday, January 29, 2010

tHanx tingGaLkan saYa kesOranGan...

yErrr...aKu bakaL diTinggaLkan kesOranGan....
diTinggaLkan oleh oRang tsaYang.....
cehhh...dRama pLak kann....
oRang tSayang di Sini bKn bMaksuD pRincE_ZA yerr...
tapi IBU ABAH YAYA....
wuuuaaaaa.....
diOrang nk g TERENGGANU & tingGaLkan aKu kt uma....
x aCi...x aCi.....
fRom SATURDAY tiLL MONDAY.....aLaaaa.....
ikuTkan aTi nk jekk iKot...
aKu sanGgup minTak cOti ok....
tp ABAH g saNe aTs uRusaN keJe & aDe mBr die y tumPang keTe ABAH....
"naPe nek keTe ABAH aLong..pegi Laa nek keTe senDiri"
IBU kaTe diaLog tu aKu sLaLu ckp maSe kecik kLo kaWan ABAH tumPang keTe ABAH....
hahhahahahaa....
huRmmmm....DA GURLZ....
kOrang kne teMan aKu....tp aKu tau maSing~maSing mMg ade pRog dis weEk kan..
saNgap Laa den wehhh....
aPo dEn nk buEk kt uMa tu nTi.....lalalalalalaa....

11 comments:

~daRLee ZuRiS~ said...

alahaii...ciannye
jom kita g sopim ek?
;)

Intan and The Boys said...

alololo....ciannye...
N layan dvd back-to-back. mesti tak boring.

zazahashim said...

jom yunk kite kuar....weeeee

attyfir said...

masak..dan jemput kty datang makan .ekekkeekeke..

pRincESs_N said...

zuris : nak2...

puterikure2 : wuaa...lg boring kak sorg2...

zaza : boley2..ahad mayb nk g ptrajaya..t pape aku roger ko..ko free x?

k.ty : masak?? hihihi...

DYL said...

meyh dtg johorla sis~

zazahashim said...

owh, aku free sajork..ahad mmg dok umah..nanti pape ko roger ek..weeeee

Zana Adieyza said...

zana dh semggu lbh dok umh sorang2 yunk.. hehehe

pRincESs_N said...

diLL : wuaa..meronta2 mau..tp x ley...

zaza : berehh...

aDieyza : ermm..xpe..bf ade dkt jgak..

Izzatul Azma said...

meh dtg umah aku meh

pRincESs_N said...

izza : alhh..br bace commment ko/..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...