Tuesday, January 19, 2010

gOLd & eMasS....aLahai...

weEkenD aKu adaLah sO~sO yerr kaWan~kaWan...
laSt weeKeNd da bGiat aKtif kan...
sO..diS weEkend kaSi suam~suam jerk...
aLa~aLa pOket pOn da tunJuk tanDa~taNda "empTy" (cm kat keTe tu)...
sO daT...paHam~paHam Laa...akTiviti kaSi kuRangg...
SABTU da whoLe day aKu duk uMa..gn IBU ABAH..jaDik aNak TUNGGUL...ADI wat OT & YAYA g Desa WaterpaRk gn mBr die...
wahhh...aKu sgtt baik...taHan naPsu nk kua kann... piC adaLah AHAD maLam nk kua g mKn...fRee~cHemicaL...seDikiT beDak baBy & secaLit liPbaLm..
buT AHAD da cm caCing kePanaSan...
lps Zohor ajk YAYA kua g ALAMANDA...
dKat sbuLan x jeJak kaKi...giLerrr r...kLo x dlu 2,3x smiNggu....hurmmm...
igt muLe~muLe nk tgk muVee...
suddenLy peRut saKet...rEd fLag..sO..moOd taRak...
caLL ABAH y kebetuLan g weDding Putrajaya suh dTg ALAMANDA...
tuJuan...nk aJk IBU usHa jeweLlery....
ALAMANDA adaLah comPlex yg ke 3...kDai ke baPe tu x tKire...
aSik duk usHa jekk..beLi nyerr idOk ekk..
tah r..maSih diLemma GOLD...MIX GOLD or WHITE GOLD....
deCisiOn aRitu da xley pKai kot..tah Laaa ekk......
maCam~maCam goDaan...wat aku bFikiR~bfiKir & terus bFikir...
oRg kaTe nk kaWen jgn banYak meLawan kann....??
aLahai....caNer ni....aKu maSih x wat keputuSan lg....

17 comments:

en_me said...

ko beli jerr.. nanti dah kawen memang jangan harap nak dapat beli.. wakaka, larikkks

Intan and The Boys said...

takpe N.
skang ni dgr kata mak pak eh.
nanti dah kawen kena dgr kata somi plak.
:)

pRincESs_N said...

en_me : ohh..itu sgtt kejam en_me...

puterikure2 : hakikatnya seorg wanita kann..hurmmm..

zazahashim said...

xpe yunk, pk dulu puas²..biler ko da dpt kptsan yg ko rase btol² punye..baru ko beli..alang² nak beli kan, biar ko puas ati yunk...=)

pRincESs_N said...

zaza : tu r..aku nk org puas ati gaks..xmo selfish...

Redbloodsnow said...

hahaha..gud luck dlm memilih ur wedding ring. kalau zie kan yang... AKU NAK EMASSSS BERDIAMOND BESOOOO...hahaha. aku kang mami jaru, white gold bagai x ku pandang...kahkahkahkah.

aku pun x taw nape aku suke emas. giler emas kot :P

Zana Adieyza said...

yunk, fikir masak2..

baca balik semua comment n pandangan kat blog n fb..

then fikir ttg parents..

nasihat org lbh berusia ni selalunya kita blh guna sbb kalau ikut perasaan kita yg muda ni semua bnda nak ikut org n keadaan semasa tnpa berfikir panjang..

pRincESs_N said...

zie : diamond bosa??? alamak..mau botak laki gue...hihihi...

aDieyza : tu laa yunk...btl ckp awk.rsnyerr N ikut y +ve tuu..

meen said...

N..k.meen pun tak decide lg sampai hari ni..takut nysal plak kalau tersalah pilih. hari tu akak tgk wedding ring combination of white n rose gold..nampak sweet tp kna gak tanya pendapat org lain sblm beli. for me..akak more on white gold with diamond cz dah byk sgt gold ring..nak something different. my first white gold ring tu pn dpt masa merisik ari tu..nk tmbah collection

pRincESs_N said...

k.meen : hurmm...N da blurr k.meen.suke sgtt whte gold wit diamond..tp tu laa...org tua ni taste len plaks..hailaa.

meen said...

tu la N..tak semua org sependapat ngan kita..dlm soal ni kak meen syukur sgt coz my mum very supportive..kebetulan dia tgh gila white gold skrng ni..cuma yg buat akak rasa cuak ni ttg design je la..kita org muda ni suka yg simple n sweet tp org tua ni suka yg besar2 kasi nampak benda tu menonjol..huhu dan of course le harga pun besar gak kan..

pRincESs_N said...

k.meen : tu laa..N suke y halus2..tp ibu kate x nmpk..pulak daa..sogan laa ehh pkai bosa2...wuaa..xto nk mane..klo ring whte gold..gelang mix ok x k.meen??

Izzatul Azma said...

aku rs mcm better ko amik mix gold je.. tp klo dh org tua2 ni insisted jugak gold.. ko terima je la kot. betul tu, dh nk kawen ni.. sok2 dok ngan laki lak.. jgn byk melawan :P

tp part yg ko komen atas ni.. sama la cam mak aku.. aku ni ske halus2, ada bunga2.. lingkar2 sket. klo gelang ar.. klo ikut taste mak aku lak. ske benar yg besar2.. so not meeee

pRincESs_N said...

izza : hurmmm...we'll see ok..rs nyerr da ade jwpn da...weee...

Qib said...

apakah mksud nak kawin ni kuat melawan??
x paaham.,
but, if i were u,
ill go for the gold..
hehe..
gold digger!!

meen said...

akak rasa kalo N nak beli ring n gelang better beli yg sama jenis..i mean kalau gelang gold..ring pun gold..kalau mix macam wierd plak..tu pendapat akak la..

tapi dah ada jawapan tu kan..hehe

pRincESs_N said...

pinqib : xmo byk argue byk2...tkt..

k.meen : hurmm..tp tah laa..cincin cm da ade...tggl tggu nk amek je..tang gelang tu jekk..N da confuse..tp nk puaskn ati sume org bkn sng kn k.meen..kdg2 tu kne mgalah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...