Monday, January 18, 2010

LePas winDu kat cEnOnEts...

giLerrr Lamerr aku x jmpe cEnoNets aku 2 org ni...
oPss...cOnfuSe nTi ceNonets mane ekk...
aNak buaH pRincE_ZA pOn aku panggiL cenOneTs ekk...
ok..ni saL aNak buaH aKu aCtuaLLy...
ASYRAF & ARIF...
aRi JUMAAT aRitu aKu balek uMa tiMe luncH...
skaLi aDe 2 ketuI ni kt uMa...
eXciTed aku ok...
aDe r dLm 4bLn x jmPe...
cOz..sLaLu diOrg dTg tiMe aku keJe....
maSuk uMa maSing~maSing nYorok....comeL tol!
lePas winDu...ciOm~ciOm..gomOl~gomoL...
then...aKu g keJe baLek....
pTg tu baLek...tgk aDe lg kt uMa...
aPe lg...aku anGkut baWak g paSar maLam...
ui aDik..bKak kaSut dLu r....suKe aTi jekk..
dLm keTe tggu YAYA bLi top up....aDik da beSa..da iTam skit...
maSe tgh jaLan~jaLan kt paSar maLam..jmpe laks cikGu skoLa kann..
PN RUSLINA...die igt naMe aku lg ok....
anTara cikGu aKu raPat dLu kott....cikGu voLLeybaLL...
"ko da ade 2 anak ain.."
"ishh cikgu..x de r..x kawen lg.."
"bile nk kawen..?ade bf da?"
"tggu laa nti kad jemputan smPai skoLa..hehe"
"ko wat ape skg..."
"keje MPOB cikgu..."
"da abes da ye..cpt mase blalu.."
hurmmm..tol tu cikGu....cePat maSe bLaLu....
aKu pOn tRase da tua da...
i'm 24 diS yeAr..!!

12 comments:

zazahashim said...

yunk, aku pun 24 jgk taun nie..tp namo ngaku tua lagik..maintain mudoooo weh..haha

wan muliani said...

jgn la sebot...sbb akak da 25 tahun ni..uwaaaa=( nak 22 balik bole??=p

suke tgk N layan cenonet ni...cute2 dorang tu

pRincESs_N said...

zaza : ahahha....awet mudo ekk..

k.yani L xpe..beza stawon jekk..hihihii

Redbloodsnow said...

habiss arr..ilang teruna dak tuh ko gomol²..hahaha :D

Intan and The Boys said...

ala...24 tu muda lagi la N...akak neh...nak masuk 2_ tao.

apa isi tempat kosong tu? hahaha. bubuh je angka 9 kat situ.

isk..isk..dah tua la...

~daRLee ZuRiS~ said...

dah ada 2 anak ke yang??
heheee...

asal saya rasa saya muda lagi?
ohh..saya kan baru 21 thn nie
;P

meen said...

waah..best kan bila jumpa cikgu2 lama..akak hari tu tetiba lecturer called..dah 10 thaun..tak sangka dia dok cari2 kita lagi..terharu sungguh

N..24 muda lagi..akak ni plus 10tahun dr N..hehe

pRincESs_N said...

zie : haha..aku x wat smpai ilang teruna lg wehh..

puterikure2 : ok laa tu..ade family..ade baby y cute...seswai gn umo tuu..

zuris : anak tekak gn anak rmbut..bole ke kak??hihi..

k.meen : tp k.meen ttp awet mudo ok..siyesly..

Zana Adieyza said...

yup, kejap jer masa berlalu..

thn ni zana pun dh 24 thn..

pRincESs_N said...

aDieyza : sebaya...yeayy!

Qib said...

aishh..
muko meletup lgi bley dikata ada anak .,ishh.,
x caya den


hehe..p/s: ada rupa nk jdi mak budak dalam masa terdekat!!!

pRincESs_N said...

pinqib : apekahh itu?? opss..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...