Thursday, April 17, 2008

tHursDay

ermmm....tgh lpaks td gn ibu...
tetibe aku tnye ibu...arini ari rabu kan...
ibu ckp..mabuk ape...kan khamis...
smlm kn along g psr mlm tu ape... **kt uma aku psr mlm rabu & jmaat...
alahai....da kames rpenyerr....
makin dkat xm ni rpenyerr...
but preparation aku sgt2 laaa cipot...
aku takot!!!!!
aku x de mood laa nk study....
sumbody plz giv me some power...bia aku dpt thn study...
ni...alih2 da ngantoks...
br ngadap skjp da ngantok....haiya!!!
well...pg td aku bgn agk lewat....
sbb tdoq lewat...bkn sbb aku study...
tp aku tgk muvee....cto klako.... **smpat ag tuh...babab!!
da siap2 sumerr....ibu suh aku msk 4 lunch arini....
aku laks gn mood y baik...masak laa....
sempoi jerk...paling senang...n paling aku tingin...
aku masak sup ayam & ikan grg msk sambal...
sayur..??? opss...aku lupe msk sayur...so...kasik ltk timun jer laa...
cincai lorr...huhuhu~....

sup ayam

ikan goreng msk sambal **da mkn da

da siap masakk sumer...

tetibe c cenonet ni dtg...ARIFF...

die badmood plaks arini....x nk sgtt gn org....

mayb die tkt mummy die tgglkn die lg cm aritu...

huhuhu~

ARIFF y badmood

k laa....aku nk tdoq sat...

letih blajo....acecehh.....

tattaaa....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...