Tuesday, April 15, 2008

kenal~kenal = merisik

hurmmmm.....
kenal~kenal = merisik....
ape mksud merisik???
ape mksud kenal~kenal...??
aku x to....bg aku same...cme istilah jerkk len....
tp may b len jgk kot....
ibu ckp...zaman skunk x yah merisik pn x per...
da tntu tau anak~anak tu couple...
len r...klo family y atur cm org dolu~dolu...
**tp ibu gn abah aku dlu bcintan okies....
actually......
smlm tetibe pRincE_ZA gtau aku....
2nd may family die nek KL....
angkut brg2 die sumerr...gn die2 skali....
al maklumla....org da abes blaja....
ermmmm.....sedey sgttt......
aku x dpt bayangkan cmne aku idup jaoh2 gn die....
wuuuaaaaaaa........ag2 big day aku die x de nti....
wuuuaaaaaaa.........
pastu kn....pRincE_ZA kate nti family die nk sggh uma aku....
apee????? *tp aku x derr laa jwb gtu....
family die dtg nk knal2 cmtu....
seskali dtg KL....dtg uma aku skali....
hurmmmmm.......sila2 laaa.....
tp aku ala2 takot sbnanyerr...even mak apak die x mkn org pOn...
mak die sgtt frenly...apak die ag r frenly....ske wat lawak ag.....
tp ni plus abg akak die....
aduh....sOgan acik ehh....
ermmm...pape pOn....
tggu je r 2nd may 2 ekkk....
apo akan jadi......suspen jerk.... **wOrd sarimah....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...