Thursday, July 1, 2010

siJiL niKah dOne!!

yEaayyy...
da daPat sijiL niKah....yEaayy!!
sePatutnYa 2 wEeks aFter niKah da siAp...
tp tah caNe...PejaBat AgaMa KajaNg LeWat pLaks...
maYb tiMe aKu kaWen tu mMg bDerEtttt weDDinG..
tu x mEnang taNgan die nk siApkan...
fiNe...diMaaFkan....naSeb bek pRincE_ZA aDe ISNIN aRitu..
die aMik LeaVe sBB nk jaGa aKu...
sUami mitHaLi..
kaN aKu aDe maSaLah keSihaTan LaTely...
buT maSe AHAD maLam tu paLingg maX Laa....
nTi Laa kLo raJen aKu sTowee saL saKit aKu tu..
tp mCm maLass jEkk..nGeee...
iSteri yg tiDak siHat...
nWay..ni baRu SIJIL NIKAH...
kLo nk wat KAD NIKAH yg mCm mYkaD tu..
kNe g SHah aLam...
aLaaahai....biLerr lerr pLakss nk ke SA saNe....
duA~dua kNe aTTenD pLak tuu....
aLamak....naNti..nanTi..nanTi dan Nanti Laa ekkk...

5 comments:

.::WaNiE::. said...

wani sampai ke skrg tak buat2 lagi kad nikah tu malam benor rasanya hahaha

♥z@z@♥ said...

aku punye xtau la dah siap belum yunk..sbb klau dah siap tok kadi yg g antar kt umah..klau kat kelantan dia mmg wat trus kad nikah yg cam ic tue..dia bg skali nga sijil nikah..yg ade nga aku nie pun sijil nikah A3 yg ori..haha..dah nak beranak tp lom dpt sijil nikah btol..hikssss

Erina Asmawani said...

nannti..nanti..nanti..kalo g shahlam. g abc fradoo sekali N :)

Stilla said...

ala..la..la...cian kat N...get well soon k cayunk..=)

JIVEBUMZ said...

kalo dtg shah alam roger akak k

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...