Thursday, July 29, 2010

kEkanDa tiDak puLang...

sOb...sOb..sOb...
diS wEek...ciK aBang saYa x puLang...
wUaaa....nk meRauNg jap....
pRincE_ZA x daPat naiK BANGI diS wEek....
aDe cAmpiNg kt skoLa....
aLaaaHaii....winDunYerr saYep....
siNce kaWen...x pNah Lg miSseD x jmPe dLm smiNggu tu...
eVery wEek mSti jMpe....
tp sLaLunYa pRincE_ZA Laa nEk BANGI...
aKu pNah skaLi je kOt tuRun JOHOR...
sinCe pReggY...Lg Laa x bRani nEk bAs awaL~awaL ni....
tGk Laa nTi kLo cOnditiOn da oK...
aKu bKorBan jGk nEk baS...
ciAn pRincE_ZA eVery wEek kNe dRive....
ni Laa die..weekenD huBby & wiFe....
kNe banYakkkk tOleraTe.....
bErsyuKur Laa maSih boLe jmPe eVery week kan....
p/s=DA GURLZ...dis wEekenDs i'm aVaiLabLe...maRi bErjimBa!!! muaHahahaha....

7 comments:

♥z@z@♥ said...

ala sian dia...sabar ek yunk..aku paham perasaan ko..aku yg smggu skali kene tido sorg nie pun xtahan apatah lg ko yg jmpe smggu skali jek..huhu..dugaan yunk...

atty's said...

takpe ..n..paksu akak ngn maksu dia pun pjj hubby & wife.lagi 3 bulan sekali kot baru jumpa..sbb pakcu akak .belayar..sama ngn n kawen aritu .pun preggy cam n ..gak ..

nuraarin-life said...

Bersabar yer N... sib baik ada kawan2 kan yg boleh temankan... Inilah pengorbanan PJJ

JIVEBUMZ said...

tak pelah N pegi lah berjimba dengan kengkawan dulu.. hihi minggu depan pastikan Za turun k :)

PutRee SeJiNjaNg said...

ala..la..la...sian nye...samalah kita yunk...roy pun tak pulang...dia tgh operasi...beginilah nasib pjjkan..

sweethOneY said...

olololorrr.. ciannya. hihi

takpe. kumpul2 rindu bg banyak3 lagi

ita... said...

meen... how's life...?

manyaknye tudong.... tp ita masih suka pakai selendang, sampai along ita ckp, nak tunggu ita pakai selendang dekat 1 jam br siap ekekek

muahss kat pp meen... :)

toce sudi g blog sepi ita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...