Monday, November 17, 2008

BERITA dr MEKAH

sMs aBah fRom MEKAH...
"Wak Bedah (kakak ABAH) msuk WadHos.Syisah TH,abahibu naik ambulan sama. Suboh dia jatuh dpn bilik,tkn darah vry low,smua org dmasjid. Dh x-ray. Doa,dh takdir,ujian & dugaan."
16.11.2008-9pm
"Mula2 pitam, mata blur. Dah sms Yati (ank wak bedah), dia cl td.
Wak Zul (suami) biasa je, abah ajar dia amik kupon nasi & g surau d G floor. Hos jauh gak td taxi RM10.60."
16.11.2008-9.12pm
aTi aku x seDap daa....
aku x sggup baYangkan siTuaSi IBUABAH kt saner caner...
piLu aTi aku sgttt2....
kOrang....tLg dOakan IBUABAH aKu dpermuDahkan uRusan MEREKA kt saNerr....
& dpt puLang gn SELAMAT,SIHAT,SEJAHTERA....

9 comments:

Izzatul Azma said...

aku doakan wak bedah selamat..n ibu abah ko pon dpt pulang dgn selamat (:

Imma Belieber said...

insya-Allah adq doakan :)

Moge mereka selamat kat sane dan selamat juge bile pulang kat Malaysia nie :))

Intan and The Boys said...

wah! umah baru ye. cantek!

akak doakan ibuabah N ok-ok kat sana ye. insyaAllah, takde apa. ok?

pRincESs_N said...

IZZA : OK YUNK...THANX..

LOLIPOP : THANX YUNK..

PUTERIKURE2 : THANX YUNK...

Nurmala Mazlan said...

insyaallah semuanyer selamat ye..saya pun doakan yg terbaik..

nanonano said...

xpe..
kite same2 doakan tuk derang sume ekk..
smoga slamat semua nya..
slamat pulang ke tnh air
:)


p/s;org jawo ke?

pRincESs_N said...

nurmala : maceh sis...

Nano : thanx yunk...a'a...jowo ..

attyfir said...

semoga semuanya selamat...amin

pRincESs_N said...

k.ty : amin...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...